Bolt Food - Attieksme pret kurjeriem
Neiesaku nevienam strādāt šajā uzņēmumā - veicot ēdiena piegādes.
Kurjers vispār neko nevar nopelnīt, piegāžu skaits ir tik niecīgs pēdējā laikā, ka pat trīs stundu laikā nevar nopelnīt 10 eur bruto.
No bolt maketiem kurjeram dod n-tos pasūtījumus par centiem
drausmīgi!
Комментарии (7)
labi - varbūt visi šie indusi aizmuks no šejienes .
Un paliks tukša zeme ar tizliem latvāņiem un siereļiem. Jo viņiem ir vienāda mentalitāte.
bolt piegaade iet uz grunti izskataas.deelj rijiibas
lido tagad tik ar wolt straadaa
un tas liels klients
turklaat var redzeet uz ielaam vairaak wolt kurjerus kaa bolt
taatad bizness grimst
un boltaa vari dabuut kurjera darbu uzreiz.wolt pusgadu jaagaida kad vieta atbriivosies
var redzeet kur normaala attieksme kur nekaada
bolt arii taxistus par vergiem uzskata.nozeelojama firma
Piekrītu, ja paskatās to pašu jauno līgumu no bolt, tad bolts vispār arī neuzņemas nekādu atbildību, un otrs, neesmu zinošs likumdošanā, bet šonedēļ naktis darba dienu nebija nekādu tarifu, seit gribētos pat attiecīgajām institūcijām pajautāt, jo par nakts darbu ir jāmaksā dubultā, nevis 4km vest pa divi euro
Bolt food vajag aizvērt un vietējo Latvijas atvērt un atbalstīt tikai savējos. Un nav ko barot tos igauņus ar zviedriem kuri nerūpējās pat par darbiniekiem tieši no Latvijas.
Piekrītu -
Jo sevišķi, sākot ar 22.04.2024., kad tika mainīta apmaksas sistēma. "Bolt Food" tik lepni izziņo izmaiņas ar tekstu "Mēs atjaunināsim bāzes apmaksu, lai nodrošinātu labāku kompensāciju par katru pasūtījumu". Galu galā, šīs pozitīvās izmaiņas ir samazinājušas peļņu par aptuveni 20-25%. Kā kurjers piestrādāju ārpus sava pamatdarba - vakaros un brīvdienās. Man tas ir kā hobijs, kā meditācija, lai pēc pavadītas dienas birojā kaut kā izvēdinātu galvu, taču vēlētos tomēr par to saņemt taisnīgu apmaksu, nevis par 25 minūšu čakarēšanās, lavierēšanas cauri sastrēgumiem u.t.., tev par pasūtījumu iedod 1,83 Eur.
Kā arī, diezgan nožēlojamas šķiet nesenās izmaiņas par aprīkojuma piešķiršanu, proti - vai nu pērc pats somu, vai arī drīksti piegādāt sūtījumu ar konkurentu aprīkojumu, kas, manā skatījumā, rada iespaidu, ka uzņēmumam nav ne cik svēts pašam savs zīmols. Tas būtu tāpat kā, piemērām, Bites klientu centrā darbinieks apkalpotu klientus Tele2 vai LMT apģērbā.
Un ja salīdzina Boltu un woltu ( jo darbojos abos), tad Wolts ir vismaz 10 galvas tiesu pārāks, jo sevišķi, ja runa ir par atbalstu. Boltam atbalsts ir teju vai neeksistējošs. Ir bijušas reizes, kad atbilde jāgaida ~24h. Un tad saņem atbildi, kad jautājums jau sen vairs nav aktuāls.