Bigbank - Briesmīgs serviss!!!
Briesmīga apkalpošana! Biju šajā iestādē paņēmusi kredītu. Mainījās darbs un algas datums, līdz ar to vajadzēja veikt izmaiņas līgumā, lai nekavētu maksājumus. Sazvanu bigbank, laipna speciāliste saka, ka jā, varam veikt izmaiņas, tie būs papildus 26 eur. Labi! Speciāliste man saka, ka tos 26 eur, varēs pielikt klāt pie nākamā maksājuma. Nu vienkārši ideāli! Līdz man piektdien zvana klientu apkalpošanas speciāliste, atkal jauna kaut kāda un saka, ka varu doties uz pastu parakstīt. Piektdiena bija vienā skriešanā un nesanāca parakstīt. Parakstu pirmdien! Un pirmdien man zvana klientu apkalpošanas speciāliste dina un saka, ka nē, vajadzēja tomēr obligāti piektdien parakstīt, izbrāķē mani un saka, ka uzreiz jāsamaksā 26 eur, kas vispār ir pretrunās ko man teica otra speciāliste un slimojot 26 eur, arī ir nauda, ja rodās papildus izdevumi zālēm! Ok, dusmās eju pirmdien parakstīt. Viss ok, un atkal zvans no “speciālistes” dinas un saka, ejiet atpakaļ uz pastu, pasts aizmirsa paņemt id kartes kopiju! Nu es atvainojos, “cienījamais” bigbank, apmāciet savu darbiniekus! Un pasta darbiniekus arī! Ja jau tik ļoti žīdojāties un aiztaisījāt visas filiāles ciet, tad nodrošiniet perfektu servisu visiem, kas netiek uz jūsu ofisu! Briesmīgs kantoris. “apkalpošanas paraugi”
Labdien.
Palides par Jūsu pārdomāto rīcību, laikus sazinoties ar banku, lai mainītu līguma nosacījumus atbilstoši Jūsu iespējām. Mums ir ļoti svarīgas klientu ērtības un cenšamies nepārtraukti strādāt pie tā, lai tās uzlabotu, tādēļ ļoti atvainojamies par šo nepatīkamo situāciju, kas diemžēl dažādu apstākļu dēļ radusies.
Ar cieņu, Bigbank.
Комментарии (3)
Pati vainīga un vēl sūdzas te.
Kādā veidā pati vainīga? Tas, k Bigbank neprot apmācīt savus darbiniekus. Ar galvu sāc draudzēties
Aizej savu galvu pārbaudi tāda.