РешеноBalticom - Slikts serviss
Laicīgi pirms mēneša sazvanīju vienu operatoru, kam lūdzu atslēgt manus interneta pakalpojumus. Atbildēja, ka pārzvanīs pēc neilga laika. Pagāja vairākas dienas un neviens neatzvanīja. Ar vairākiem piegājieniem atkal sazvanīju jau citu operatoru, kurš apstiprināja, ka ir pieņemts pieteikums par pakalpojumu atslēgšanu, bet par to nekādas darbības nav uzsāktas. Ar nelielu nokavēšanos uzrakstīju pieteikumu par atslēgšanu, bet neskatoties uz iepriekšminēto situāciju, jāmaksā būs arī par periodu, kurā vairs balticom pakalpojumus neizmantošu. Jāpiekrīt daudzo sūdzību iesniedzējiem saistībā ar balticom servisu, ka ar jebkuru citu kompāniju nevienam nekad nav bijušas šādas problēmas...
Sveicināti!
Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Saprotam, ka nav patīkami saņemt rēķinu par pakalpojumiem, kurus nu jau vairs neizmantojat. Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu kontakttālruni.
Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.
Gaidīsim ziņu.
Balticom komanda.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (3)
Lai par šo periodu maksā iesaistītie darbinieki - tā arī viniem pasakiet.
Tāda pati situācija. Krāpšana.
Par ko ir jāmaksa? Nevienam neiesaku.
Обманывают клиентов не рекомендую к сотрудничеству, клиентский сервис ниже 0.
Был пользователем более 10 лет,