РешеноBalticom - nekvalitatīvs serviss
Esam ļoti vīlušies A/S Balticom nekvalitatīvā servisā. Noteiktajā laikā no 9-11 nogaidījām 2 stundas par velti, pēc tam pārceltajā laikā atkal jau pēc 40 min mana laika bezjēdzīgas iztērēšanas gaidot, tiek piezvanīts un piedāvāts pārcelt uz 18.00. Klienta laiks vispār nerūp. Cik maksā diena dīkstāves, kas tiek pavadīta gaidot meistaru? Kas segs zaudējumus? Neizvēlieties šo firmu. Atslēdzam arī internetu un nekad vairs ar jums nesadarbosimies.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Man arī tā bija gadījies!