РешеноBalticom - Nekompetenti darbinieki, nesakārtota kompānija, maldinošs pirmais iespaids
Sadarbība iesākās normāli, Internets arī ir OK. Taču jau pirmā mēneša beigās sanāca tuvāk iepazīt kompāniju. Gaidīju rēķinu par nākamo mēnesi - kā nav, tā nav, bet līgumā noteikts, ka atbildīgs par rēķina saņemšanu ir Klients. Zvanu, jautāju - esot apmaksāts. Zinu, ka tā nav. Prasu izpētīt situāciju, atsūtīt tomēr to rēķinu. Saskaros ar vilcināšanos, neprofesionalitāti. Iespaids, ka darbinieki tur smukumam, nevis rezultātam. Īsumā - ļoti nesakārtota kompānija, nekādas kvalitātes vadības, nespēj risināt problēmas, nekompetenti darbinieki. Joprojām gaidu rēķinu...
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Nu pirmkārt šīs firmas darbinieces strādā SIA Rakus kā otru vai varbūt pat pamatdarbu!Nekompetentas un slinkas! Viktorija pārsvarā iegrimusi grāmatas lasīšanā, nav laika firmas darbiniekiem palīdzēt novērst interneta problēmas, otra Marina totāla muļķe visos ar datoriem un netu saistītos jautājumos:))))))))))))))))))))))))))
Tā kā mīļie ļaudis, kas zin, kas ir SIA RAKUS, uzmanieties, ja jums ar šīm ir darīšana-neprofesionalitātes kalngals, nez kādus datorkursus beigušas!