РешеноBalticom - Melo vienmēr
Nekad neticiet šajai kompānijai. Viņi melo un neko neatrisina! Tas kas uzrādās šeit kā atrisinātas lietas, ja sūdzības ierosinātājs nav apstiprinājis ir klajie meli. Šie īpašnieka kompanija nav to vērta lai slēgtos un būt klienti viniem. Viņi nav pretimnākoša kompānija un nespēs atrisināt lojāli jautājumus. Ka tikai melot un izvairīties no atbildības. Beigu beigās padarīs ka jūs esat " vainīgi'' taču viņi '' superīgi''.
Sveicināti!
Vienmēr esam atvērti dialogam un esam gatavi risināt klientu jautājumus. Pat ja jautājums nav tieši saistīts ar pakalpojumu kvalitāti.
Diemžēl ar šo sūdzību tiek aizkārts personas gods un cieņa, netiek ievēroti portālā sūdzības.lv lietošanas noteikumi un tiek kurināts naids uz nacionālās piederības pamata.
Lūdzam izdzēst šo sūdzību patstāvīgi, citādi būsim spiesti vērsties attiecīgās iestādēs.
Balticom komanda.
Personīgi man nav nacionālistiska naida bijis! Un pilnīgi vienalga ko domājat darīt. Sniedziet protams, tad tiesā tiks galā ar jums, jo nespējāt paši lojāli rīkoties. Jūs arī melojāt iepriekš, ka lieta ir atrisināta, taču tie ir klaji meli, kas vēl vairāk parāda kādi esat. Un lai ir kā brīdinājums citiem.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (15)
Отличная компания. Всё работает как часики на протяжении многих лет. Конечно вечно бухим латышам она не нравиться, но это не проблема компании, а проблема бухих латышей. Им всё всегда не так. Ущербные, что с них взять кроме анализов.
un atkal aizspriedumi pret latviešiem! nē,super, izskatās,ka te nacionālisti savākušies
nunē, mani gan LabāVīra koments rittīgi sasmīdināja, bez tādiem kā viņš dzīve būtu garlaicīga...:-D
я обратного мнения о данной компании! кому то может и нравится, но мне лично не понравилось их обслуживание.
Ko nu muldiet? Ja kompānija melo, nespēj sniegt pilnvērtīgi pakalpojumus, nespēj lojāli risināt lietas, tad tā ir kompānijas problēma. Un viņi to ļoti labi zin, ka kļūdījušies ir tikai neatzīst to, taču turpina melot. Savukārt jums gan ir problēmas ar intelektu, ja tā domājat. Jūs slāvi dzertat daudz vairāk un nejēdzīgi esat truli tādā stāvoklī. Esmu darbojies tirdzniecībā un ļoti labi to zinu. Tāpēc izguliet savu dzērumu, kā arī rakstiet valsts valodā. Cieniet valsti kurā atrodaties. Es neesmu latvietis taču rakstu valsts valodā. Un pārzinu vēl piecas valodas. Tāpēc pieveriet savu maujamo.
Skiet Jums ir reala problema sis kompanijas darbinieku tautibas del? Varbut varat problemu sikak aprakstit, citadak vienk pec apsesta nacionalista izklausaties.
Kaut vai fakts, ka šī kompānija izvēlējās līdzīgu nosaukumu jau eksistējošai kompānijai tajā pašā sfērā savukaik, jau principā pasaka visu par šo kantori.
Vienīgais, saistības Balticom un Baltcom nav nekādas. Nosaukumi līdzīgi, bet tie cēlušies dažādu un nesaistītu iemeslu dēļ. Domāju, ka Balticom šobrīd labprāt mainītu nosaukumu, lai nelīdzinātos zemākas klases spēlētājam - Baltkomam. Starp citu, vai zinājāt, ka Balticom nosaukumu nav mainījuši jau 19 gadus, bet Baltcom paspējuši jau 3 reizes? Baltkom, Baltkom TV, Baltcom... Šādu tendenci novēroju, kad strādāju Lattelecom zvanu centrā.
Nu nevajag jau pāriet uz personīgiem apvainojumiem. Lūdzu izklāstiet problēmas būtību, to vai sadarboties vai ne katrs potenciālais klients izlems pats. Neprasās jūsu pārgudrais vērtējums.
Spriežot pēc sūdzībā norādītajiem vārdiem " nav pretimnākoša kompānija un nespēs atrisināt lojāli jautājumus" var domāt, ka stāsts ir par kādu no līgumsodiem.
Kompānija nav Jūsu labā ome, kura visu sapratīs un visu piedos. Šeit attiecības starp klientu un uzņēmumu nosaka līgums. Un viss. Ja uzņēmums tāpat vien neļauj uz visādu sacerētu un nevienam nevajadzīgu iemeslu dēl atkāpties no līgums, tās ir viņa tiesības. Un nav viņa pienākums klientam, kurš vēlas vairāk neizmantot viņa pakalpojums, sniegt bonusus vai atlaides, vai kaut ko neieturēt.
Nav aju ko stāstīt tas jau ir izteikts agrāk.Atkārtošu vēlreiz - kompānija neprot risināt lietas,bieži kļūdās ar tām dažām atbildēm un nespēj atzīt kļūdas savas.Ka arī melo to ,ka lieta ir atrisināta.Nekas nav atrisināts ,jo viņi par cik nelojāla kompānija tad neko nerisināja kā to teiksim darītu un dara citas kompānijas.
Tācu īsumā arī - biju slimnīcā - smaga operācija.Onkoloģiska starp citu.Slimnīcā atrodoties mēģināju ar viņiem atrisināt dažas lietas ,jo viņi pacēla cenas tanī laikā kad es to nekādīgi nevarēju uzzināt.Nolēmu atteikties no viņu pakalpojumiem ,jo viņi nevēlējās neko lojāli atrisināt,lai nāktu pie abpusējas saprašanas ( uz latviski rakstītām vēstulēm arī atbildi sniedza krievu valodā ).Taču ņemot vērā to ka biju pēc smagas operācijas un vēl pēc tam tās starošanas jāiet,tikā viņiem lūgts iekārtas paņemt ,jo tik un tā viņu meitaram jābrauc atslēgt TV pakalpojumus.To viņi paši ziņoja. Taču tehniku viņi nesavāca.Nu tad kur lojalitāte un atrisināta lieta?
Nu kaut arī pret kompāniju nav iebiildumu jo kādu laiku atpakaļ esmi bijis klients kamēr nepārbraucu uz privātmāju sauriešos bet tiešām žēl skatīties uz latviešu tautas cilvēkiem kuriem galvā ir tikai mēsli par tautību . Nav ne vainas kompānijai bet es kompānijas vietā šitos sūdabrāļus un kapejku pisējus vispār atstātu bez interneta . Šitiem latviešu debīliķiem ( kaut arī pats esmu tīrs latvietis) jāgriež piekļuvi internetam vispār nost. Nemaki uzvesties kā pienākās - šedi un un runā pa mājas telefonu! :)
Ziiet es agrāk arī biju viņu klients un nebija tad problēmu it nekādu.Ja kaut kas notika bija ātri un kvalitatīvi viss atrisināts.Taču ar gadiem ir mainījies viss viņiem cik var noprast. Tīrs latvietis?! Ej nu ej! Tad jau jāiet uz muzeju ir.Vispār latvieši ir visādu,poļu ,vācu,slāvu sajaukumi. Un ja arī esat kā rakstat tīrs latvietis,tad ejiet mācīties gramatiski pareizi rakstīt.
Nesaprotu šādu sūdzību. Man nav nekad bijis domstarpību - visas problēmas atrisinātas - paši piedāvā ļoti labu risinājumu (sanāca vairākkārt pārcelties). Kvalitāte laba visiem pakalpojumiem.
Jāatzīst, pilnīgi piekrītu sūdzībai - notērēja saviem klientiem laiku un jau 3 nedēļas neko nav atrisinājuši.
Kad sabojājās TV, vēlējāmies atteikties no TV un pāriet tikai uz Internet, bet jau 3 nedēļas šo lūgumu ignorēja un ikreiz kontaktējoties izdomā jaunas atrunas. Prasa jau 5 reizi identificēties, prasa tel.numuru jau 5 reizi no jauna, prasa vēl citus stulbus jautājumus un neko nerisināja. Tikai nodarbojas ar jautājumu uzdošanu.
Arī wi-fi paroli nespēja izsniegt jau 5 dienu.