РешеноBalticom - Maina cenu neskatoties uz vienošanos
Хотите сэкономить время и нервы — держитесь подальше от этой компании. У меня много лет телевизор, в этом году добавила интернет, так как было выгодное предложение. Договорились о двухлетней скидке — с заверением, что условия останутся неизменными. При этом, конечно, оформили договор на два года, и за досрочное расторжение предусмотрен штраф. Очень "удобно", правда? Но не прошло и года — и, как вы думаете, что случилось? Счет снова вырос, теперь уже на 3 евро.
Sveicināti!
Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.
Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, atsūtiet lūdzu Jūsu pieslēguma adresi vai klienta numuru.
Ar cieņu,
Balticom komanda.
Комментарии (4)
Man arī vairākkārt pacēla. Šo mēnesi saņemot rēķinu skatos, ka atkal pacēla. Jaiet prom.
O jā, ar steigu :) Bet ja nopietni, skriesi pie Tet, kam cenas ir pilnīgs kosmoss? Pie Bite,kas arī čakarē ,ka maz neliekas? Arī tur notiek visādi brīnumi ar cenu politikām. Man pāris kolēģiem ir Bite pieslēgums un varu padalīties ar sliktu pieredzi. Respektīvi, ir nepieciešamība slēgties pie offisa caur vpn klientu. Pēkšņi vienā dienā šis pasākums vienkārši pārstāj darboties, neslēdzas, error un viss. Office galā viss tiek pārbaudīts, problēmu nav, jo citi lietotāji,kam nav Bite pieslēgums, pieslēdzas bez problēmām.
Ok, rakstam ,zvanam uz Bite helpdesk un skaidrojam, ka jūsu pusē ir bloķēts konkrēts ports,ko izmanto mūsu vpn klients..
Pēc kāda laika saņemam atbildi, ka vaina ir klienta pusē utt. Bet vakar viss vēl strādāja... uz ko atbilde ir- pamainiet savam datoram DNS settingus uz publiskajiem! Nonsens! Saprotu,ka Bite galā helpdesk zināšanas sit augstu vilni! Pēc tām vēl bija čupa nejēdzīgu ieteikumu. Un tas viss turpinājās nedēļu.
Beigās izrādījās, ka vaina tomēr ir Bite pusē. Katram provaiderim ir kaut kādi ''brīnumi'', neviens nav ideāls.
Nav atrisināta sūdzība! Nesaprotu kāpēc portālā parādās informācija, ka sūdzība ir atrisināta, neesmu neko tādu atzīmējusi. Sūdzība Nav atrisināta!
Sveicināti, Svetlana!
Paldies, ka sniedzāt mums savu klienta numuru. Mūsu kolēģi jau ir sazinājušies ar Jums un atrisinājuši jautājumu. Ja tomēr Jūsu jautājums vēl nav atrisināts, lūdzu, informējiet mūs.
Ar cieņu,
Balticom komanda