РешеноBalticom - krāpšana, slikts serviss
Neiesaku sapīties ar šo kompāniju. Ja viņiem izdosies jums ierīkot internetu, tas jau būs ļoti labi. Bet, ja izdomāsiet pārtraukt sadarbību, tā būs gandrīz neiespējamā misija.
Vairākas nedēļas zvanām šai kompānijai, lai atteiktos no interneta pakalpojumiem. Vienmēr sola, ka atzvanīs kāds cits speciāliests. Tāču tas brīnumainais speciālists tā arī neatzvana un neierodas. Kad zvanam atkārtoti, saka, ka lieta ir reģistrēta un mums tikai jāgaida kad šīs atbildīgais speciālists izdarīs savu darbu, ko nespēj izdarīt no nedēļas uz nedēļu. Nu jau vairs nedzīvojam konkrētajā adresē, bet rēķini joprojām nāk par pakalpojumiem, kurus neizmantojam.
Sveicināti, Mārtiņ!
Mums ir žēl, ka Jums neizdevās atrisināt savu jautājumu ātri.
Mēdz gadīties, ka klientu nevaram sazvanīt uzreiz.
Atsūtiet lūdzu Jūsu pieslēguma adresi privātā ziņā, lai mēs varētu pārbaudīt, kur esam pieļāvuši kļūdu un kaut ko darīt situācijas labā.
Balticom komanda
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Ko tu balticom? Neko nespējat risināt. Tēlo no sevis baigi labo tikai. Ko muldi kompanija? Neesat spējīgi pat kompensēt citiem un vel slepjas. Aksti naturalie!
Kroplis kurš nav spejīgs risināt neko lojāli, jo īpašnieks nodzerts ir - vismaz sakopties varētu tas krievelis vismaz, savādāk apkauno tautiešus savus. To jau genādijs, ģenitālijs nesaprot diemžel. Veiksmi