РешеноBalticom - Jau mēnesi nevar atslēgt pakalpojumus, bet rēķinu piesūta laicīgi
Ļoti neuzticama kompānija, sakarā ar dzīves vietas maiņu, vēlējos atteikties no balticom pakalpojumiem.
Katru reizi zvanot uz tālruni man tiek atbildēts, ka atzvanīs, jau mēnesi gaidu!
Tika piedāvāts, ka jaunie dzīvokļa īrnieki pārņems manu līgumu, es piekritu. Arī ar to galā darbinieki netiek.
Jau mēnesi jaunie īrnieki par manu naudu skatās tv un internetu, balticoms nesteidz neko darīt lietas labāk, bet rēķini gan man laicīgi piebāk!
Sveicināti!
Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Saprotam, ka nav patīkami saņemt rēķinu par pakalpojumiem, kurus nu jau vairs neizmantojat, taču katra klienta noslēgtais līgums paliek paša klienta atbildībā. Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu kontakttālruni.
Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.
Gaidīsim ziņu.
Balticom komanda.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Kāpēc maksājat tad ja pati tur neesat? Vajadzēja uzrakstīt iesniegumu tiem kretīniem par to ka atsakāties no viņu pakalpojuma un to iesniegt vai nosūtīt apmaksātas vēstules veidā!Tie jau ākstu kompānija Balticom ! Pašam rūgta pieredze ar viņiem.Tie nekustinās pakaļas Jūsu gadījumā tiem vienalga kas maksā.Jūs sarunas ierakstījāt ar viņiem? E-pastā ir kā viņi piekrita? Griezieties PTAC.Ja par maz tad policijā,jo tur varēs dabūt tad sarunas,kuras apstiprinās gadījumu.
Sveicināti!
Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu tiešī Jūsu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu kontakttālruni.
Patiesi žēl, ka sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.
Gaidīsim ziņu.
Balticom komanda.