РешеноBaltcom - Slikts serviss no klientu apkalpošanas speciālista
Dzīvē neesmu sūdzējies klientu apkalpošanu cik slikti nav būts.
Zvanu 20.02.2020 ap 16: 00, trāpu uz "līgu". Laipni stāstu, kas man uz sidrs (rēķinu jautājumi un kā man labāk rīkoties) ... Un vienā brīdī mani ar pavēles formu pārtrauc ar frāzi "runājiet mikrofonā"".. Varbūt zona vai kas raustījās, jo ar telefonu nav problēmu... Mierīgi saku "es runāju telefonā". Uz ko man atbild, ka prot atšķirt, kad runā telefonā vai kad runā ar ieslēgtu skaļruni un iet prom no telefona. Es mierīgi atbildu, ka runāju virtuvē un varbūt ir neliels "eho". Mani pārtrauc un Saka "kad jūs pabeigsiet darbu tad arī zvaniet" nu vienkārši nenopietni! Aizrādu ka varēja sākt ar parastiem laipniem vārdiem "atvainojiet, es jūs nedzirdu vai varat runāt mikrafonā skaļāk"... Nu jēziņ, kolhozos labāk atbild nekā baltcomā "līga".
P. S pārzvanu, lai izrunātu to pašu jautājumu ar citu klientu apkalpošanas menedžeri. Man atbild "Karīna" - viss perfekti, uzklausīja, pastāstīja un pat pārjautāja vai es pareizi sapratu. Prieks runāt!
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam izskatīt radušos situāciju.
Paldies, ar cieņu, Baltcom.
Pēc nepatīkamā atgadījuma nākamajā dienā sazinājās Baltom pārstāve "Vita". Ļoti patīkamā tonī atrisinājām domstarpības . Patīkami bija saņemt ātru un kvalitātīvu pārstāvja atbildi par sliktu klientu servisu. Tiešām uztraucas par savu reputāciju un tur to augstā līmenī!
Добавить комментарий