Baltcom - Briesmīgs serviss, dīvaini konsultanti
Ir nomiris cilvēks, kas izmantoja baltcom pakalpojumus. Aizgājēja sieva vēlas pārņemt šo līgumu, lai turpinātu lietot internetu un par to maksāt - taču nav nekādu ziņu par līguma numuru, jo visi rēķini nāca uz e-pastu, kuram piekļuves vairs nav. Sazvanīties nav iespējams, neviens neceļ visu nedēļu; bet vairakkārt rakstot uz e-pastu, konsultante Natālija atbild: "informācija trešām personām netiek izsniegta, abonentam personīgi jāvēršas pie uzņēmuma līgumsaistību sakārtošanai. "
nopietni? Trūkst vārdu.
Комментарии (4)
Baltcoma vairs nav, tagad to ir pārņēmusi Bite.
Jā, to es zinu (iespējams, saistībā ar to apvienošanu arī nevar sazvanīt, jo ir pārslogoti). Taču tas nemaina lietas būtību - kādam no tiem diviem ir zems klientu apkalpošanas standarts.
Jadodas uz vietas un tas jārisina ar visiem dokumentiem kuri apliecina cilvēka nāvi.
Paldies par ieteikumu, problēma vēl arī tāda, ka attiecīgajā pilsētā nav Baltcom klientu centrs, cerams, ka to var izdarīt tagad Bite salonā. Katrā ziņā, jocīgi, ka konsultants nevarēja vismaz tik daudz ieteikt, vismaz kaut kādā veidā palīdzēt atrisināt situāciju.