Baltcom - Zaudējumi operatora neieinteresētības dēļ
Aprīlī piezvanīju uz baltcom ar mērķi uzteikt līgumu. Pēc pieredzes ar citām kompānijām, piemēram, Tet, Bite u. C. , sagaidīju, ka ar to pietiks, mazākais, lai apstādinātu līguma darbību. Man radās aizdomas, ka kaut kas nav kārtībā, jo labu laiku pēc sarunas baltcom nereaģēja par iekārtu atdošanu. Kad, it kā nekas nebūtu noticis, atnāca jūnija rēķins (16,95) , zvanīju atkal. Jā, izrādās, nekāds līgums nav pārtraukts! Man esot klientu portālā pašrocīgi jāpārtaucot līgums vai jāejot uz klientu centru. Teicu, lai pagaida, kamēr datorā izdarīšu, kā nekā par sarunu maksāju, kā baltcom sarunas sākumā informēja. Nē, viņa visu esot izstāstīJusi, lai es pārējo izdarot pats. Teicu, vienreiz es jau uz jums paļāvos, bet jūs man turpinājāt sūtīt rēķinus. (jā, viņi nesūtot rēķinus par patērēto pakalpojumu) operatore man piedraudēja, ka baltcom man var likt vēl kaut ko maksāt par šo sarunu!?
Teicu, ka gribu atpakaļ savu naudu par neizmantotiem pakalpojumiem. Viņi nerēķinot pēc izmantojuma. Es varot prasīt vadībai, bet diez vai ko panākšot.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām var rakstot e-pastu [email protected].
Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.
Ja jums būtu svarīgs klientu viedoklis, jūs jau sen būtu sazinājušies ar mani. Kam jums privāta ziņa?! Jums taču visi mani kontakti ir, ESMU TAČU jūsu klients!
Neredzu jēgu rakstīt uz jūsu norādīto epastu, jo operatore apgalvoja, ka pat sazināšanās ar vadību diez vai ko līdzēs.
Nosūtīt privātu ziņu ar klienta datiem ir iespējams Baltcom klientu serviss profilā.
Paldies!
Ar cieņu, Baltcom
Комментарии (4)
es šeit laikam jau katru dienu redzu tādus kā jūs baltcom klientus ar tādu pašu problēmu =)
Vai tad telefoniski pateica, ka ar zvanu pietiks un nekas cits nav jādara?
Es arī nesagaidu, ka ar zvanu pietiks. Jāatdod būs iekārtas, piemēram. Bet ja pēc paziņošanas, ka pārtraucu līgumu un operators to ir pieņēmis, man vēl otro mēnesi nāk rēķini, it kā sarunas nebūtu bijis, tad iznāk, ka mans paziņojums viņiem neko nenozīmē. Citās kompānijās man tā NEKAD nav gadījies.
Nekas jauns no šī kantora puses! Cik vien iespējams, esmu jau palīdzējis visām savām omēm, opjiem un viņu kaimiņiem tikt vaļā no šīs mēslu bedres!