РешеноBaltcom - Slikts serviss, laika tērēšana
Pārslēgumam uz jaunu dzīvesvietu tika pieteikts meistars no plkst. 16: 00 līdz 17: 00. Tamdēļ atliku darīšanas un devos no darba prom 1.5h ātrāk. Gaidot meistaru, ap 16: 40, izlēmu uzzvanīt klientu atbalsta centram un noskaidrot, kur kavējas meistars. Atzvanot man tika paziņots, ka meistars kavējas un būs pēc stundas. Nogaidot vēl vairāk par stundu, veicu atkārtotu zvanu. Atzvanot man pateica, ka meistars nevarēja mani sazvanīt un vizīte ir jāpārceļ. Secinu, ka meistars kavējot nav vēlējies vairs doties uz manu adresi, jo neesmu nedz saņēmis, nedz veicis zvanus starpposmā. Rezultātā ir zaudētas 4 stundas no mana laika. Diemžēl, operators nevarēja piedāvāt atkārtotu vizīti man ērtā laikā, tā kā pieslēgumi notiek tikai darbadienu darba laikos. Žēl, ka no mana ilggadēja provaidera notiek šāda paviršība.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].
Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.
Paldies, ar Jums sazināsies Baltcom klientu apkalpošanas speciālists.
Ar cieņu, Baltcom.
Добавить комментарий