Baltcom - Slikts serviss
Kārtējo reizi jāsaskaras ar Baltcom briesmām..
Atteicāmies no pakalpojuma, jo jau pusotru gadu pacietām briesmīgās kvalitātes internetu, lai nebūtu jāmaksā milzīgā līguma laušanas summa..
Tagad, beidzot nokārtojām slēgšanu, samaksājām nu jau mazākas summas sodu, runājam pa tālruni ar Baltcom par visu, kas vajadzīgs slēgšanai. Pajautājām, vai ir kas jāiesniedz pretī, saka, baltā kastītē, kuru jums uzstādīja. Prasām, vai neko citu, nē, tikai kasti, nekādi vadi nav vajadzīgi. Protams, aizbraucām uz Baltcom, dodam kastīti, un uzreiz pretī: a kur vads? Kā jums liekas, kā kaste strādā bez vada? Kā varat nodot kasti bez vada? Attieksme briesmīga, saku, kā pa telefonu nekas tāds netika teikts, tieši teica, ka vadus noteikti nevajag, un atkal pārmet mums, kā mēs nesaprotam, ka bez vada kaste nestrādā, utt. Šī saruna turpinājās, un darbiniece tā arī visas sarunas laikā nevienā brīdī nebija pieklājīga, nevienā brīdī neko mierīgi nepaskaidroja, tikai turpināja agresīvi pārmest, ka mēs neko nesaprotam. Darbiniece - Diāna Skotjuka. Paldies par neko, Baltcom!
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu uz [email protected].
Paldies!
Комментарии (4)
"Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis" - tā viņi visi saka...
Tiešām jau tik iet uz kopēšanu un ielīmēšanu tās atbildes... piemēram, e-pasta adrese - ''[slēpt] @ baltcom.lv''
murgs
Diemžēl šis portāls automātiski nomaina epasta adresi uz [slēpt]
Nu jā, nekādu vadu, bet vai tad tiešām tik grūti saprast, ka elektrības vads jau nu gan ir vnk neatņemama iekārtas sastāvdaļa? Vai tad Jūs gribētu, lai Jums pieslēdzot pakalpojumu iedod tikai kasti bez vada?