РешеноBaltcom - Slikts serviss
Es esmu Baltcom klients vairāk neka 10. Gadus. Vienmēr visi rēķini ir bijuši samaksāti un nav bijušas problēmas. Tāda lieta, ka novembra sākuma samaksāju rēķinu par novembri. Nu jau tuvojas decembris un saņēmu vēl vienu rēķinu par kaut kādam pasūtītam filmām. Labi, bērni saspaidīja un nopirka kaut kādas filmas. Domāju ka samaksāšu visu kopā ar decembra rēķinu, bet še tev un izrādes ka man ir atslēguši. 3 dienas palikušas līdz decembra rēķinam a viņi paņem atslēdz. Es esmu šokā vienkārši.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lai atrastu visefektīvāko risinājumu šajā situācijā, lūdzu nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties un atrisināt šo jautājumu.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu uz [email protected]
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Gan tv, gan internets periodiski nestrādā! Televīzija pārsvarā bremzē, tāpat kā galvanā izvēle! Internets vispār velkas retu reizi normali strādā parsvarā knapi kustas...
lai berni neko nedara vajag likt pin kodu visiem maksas pakalpojumiem... lai pec tam nebutu tadas situacijas ka filmu pirksana