РешеноBaltcom - Slikts serviss
Kapec maksa tiek prasita menesi uz prieksu neviena darba vieta algu nemaksa menesi uz prieksu japrasa par tekošo menesi, pakalpojuma kvalitate nekada plus ja tu samaksa man jagaida 3 dienas lai piesledz televiziju un internetu kas tas vispar par servisu neviena iestade nav tada bardaka zinat tikai ka naudu plest savedat kartiba savu sistemu citadi bus jagrieżas pie BEZ TABU varbut tad bus kartiba
Labdien, nosūtījām Jums ziņojumu.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (4)
Iri ari maksa par ieprieksejo menesi vai ja izdoma,ka kkas nepatika, tad vsp nemaksa?
Veikalaa ari tacu, vispirms maksaa un tad rij..
Labdien, vēlamies paskaidrot, ka norēķinu kārtība par Baltcom pakalpojumiem ir minēta arī elektronisko sakaru līgumā, kur norādīts, ka ikmēneša abonēšanas maksājumu klientam ir jāveic par mēnesi uz priekšu - tāda ir mūsu uzņēmuma politika un nosacījumi, kurai klients piekrīt, parakstot līgumu.
Ceru, ka sūdzību Bez tabu rakstīsiet bez kļūdām, nu vismaz ar komatiem. Ziniet, lai nav pavisam kauns!
Baltcom - лучший провайдер. Подписал договор значит со всем согласился. В следующий раз будет внимательней.