Baltcom - Slikts serviss
Situācija tāda: izlēmu atteikties no baltcom pakalpojumiem dēļ tā, ka mūžīgi neiet televīzija, dienā 3x jārestartē dekoderis. Šī gada janvārī aizpildīju atteikuma formu, sazvanījos ar baltcom darbinieci, aizsūtīju iekārtas atpakaļ (izdarīju soli pa solim visu kā nākās) rēķinus esmu maksājis ļoti laicīgi. No šī gada baltcom rēķins ir jāmāksa par tekošo mēnesi, bet ar darbinieci tika sarunāts, ka no 01.02.2024. Datuma pakalpojums vairs man nebūs pieejams, nu labi, viss ok, bet ir atnācis vēlviens rēķins kaut kāds mistiskais par februāri vai par martu, neatceros. Tad kādas mērces dēļ man ir jāmaksā par pakalpojumu kura man vairs nav? Sanāk, ka krāpj ārā vēl pēdējo naudu par "aiziešanu" vai? Un šis "rēķins" ir aizgājis pie piedzinējiem, nu nekas, samaksāšu. Bet nevienam nekad neieteikšu šo pakalpojuma sniedzēju.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs gan mūsu esošo, gan bijušo klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.
Добавить комментарий