Baltcom - Slikts serviss
Sveicināti!
No 2010. G. Interneta pakalpojumus man nodrošināja SIA "Edan", tad 2017. G. Visus edan klientus pārņema sia "baltcom. " iepriekšējais pakalpojuma sniedzējs arī nodrošināja ar rūteri. Nolēmu pārtraukt līgumu. Tagad baltcomam bija jāatgriež rūteris, kas ir pat labi, pašai nav jāutilizē, jo tas rūteris man absolūti nav vajadzīgs, paskatījos, ka ss.lv tādus pārdod pa 5 eiro. Problēma ir sekojoša, kad lūdzu man atsūtīt kodu rūtera atgriešanai pa omniva, man teica, ka jau saņēmuši no manis atlīdzību 25 eiro apmērā! Teica, ka sūtījuši man kodu uz epastu konkrētā datumā, kas nav taisnība, pārbaudīju visas mapes, visu spamu par visiem datumiem. Tikai iepriekš zvanījuši un piedāvājuši interneta pakalpojumu par zemāku samaksu (man bija mazāk izdevīgs piedāvājums, spriežot pēc reklāmas pilsētā:) ne tik žēl naudas, cik patērētu laiku - zvanu, rakstu vēstules, re pat sūdzību. Baltcomam paldies par attieksmi, vēlu vairāk klientu, un, galvenais, naudiņu.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, atsūtiet mums privātu ziņu ar savu klienta numuru, lai varam pārbudīt radušos situāciju.
Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.
Комментарии (1)
Viss kārtībā, nauda atgriezta, lietu atrisināju.