Baltcom - Slikts serviss
Gribēju tikai parakstīt līgumu, aizbraucu, aizgāju uz origo, priekšā cilvēks un apkalpo viens darbinieks. Gaidīšana prasīja gandrīz pus stundu kamēr šī viena darbiniece apkalpoja šo vienu klientu, kuru papildus pēctam ordinēja planšetes lietošanā. Vai tiešām adekvāti ir, ka klientus apkalpo viens cilvēks, tai skaitā vēl apmāca tās lietošanā….. Un citi stāv rindā.
Paldies par Jūsu viedokli.
Mums ir jāievēro tirgotājiem noteikto prasību ievērošana.
Ņemot vērā Ekonomikas ministrijas izsludinātos tirdzniecības ierobežojumus, kas ietver sevī apmeklētāju plūsmas kontroli un fiziskās distancēšanas prasības, esam spiesti pakļauties valstī izsludinātajiem ierobežojumiem par cilvēku skaitu iekštelpās.
Esam sarūgtināti, ka šī situācija Jums ir radījusi neērtības. Cerams, iespējami ātri varēsim atgriezties pie mums ierastā darba ritma un sniegt mūsu klientiem pilnvērtīgu un ātru servisu.
Ar cieņu, Baltcom.
Комментарии (2)
Pats pieņēmi šādu izvēli. Pašam īpaši šajā COVID laikā neienāca doma, ka varētu būt rinda un gadīties tas viens klients tāpat, kā pastā vai aptiekā. Diemžēl daudzās vietās tā ir un jā, tas ietilpst pienākumos savādāk klients arī sūdzību var uzrakstīt.
Šāds pats stāsts varētu būt par lielveikalu pašā centrā , kur strādā viena kase un 10 cilvēki jums priekšā maksā savus rēķinus. Šeit nav ne klientu vaina, ne darbinieka vaina, bet baltcom uzņēmuma nespēja nodrošināt pietiekamu darbinieku skaitu , kur tas būtu nepieciešams.