РешеноBaltcom - Slikts serviss
Pensionāre vēlējās pieslēgt Baltcom Tv. Meistars norādītajā laikā neieradās, pēc atkārtotas sūdzības Imantas klientu centrā Dammes ielā meistars ieradās pēc 3 stundām. Tā pija piektdiena.
Pensionāres tv uzraiz tika pārregulēta valoda - tā kuru meistars saprot un atpakaļ nesaregulēja. Līdz šim Tv bija pieslēgta Sat Tv - tie kanāli bija izdzēsti, jo "būs taču Baltcom Tv! "
pēc kastes (dekodera) pieslēgšanas kanāli tika uzstādīti meistars pasaka ka viss kārtībā un prom...
Mēģinot ieslēgt Tv - pensionāre saprot, ka strādā tikai divi bezmaksas kanāli, bet pārējos ieslēgt nevar. Sazvanot Baltcom un savienojot ar meistaru tur Saka "pamēģiniet ieslēgt, izslēt gasti, izņēmt kartiņu ielikt". Tas neko nelīdzēja. Tv kanāls pēc dekodera ieslēgšanas ir redzams apm. 2 minūtes un tad ekrāns sastingst. Baltcom Tv telefons neatbild un brīvdienās samaksāto tv skatīties nevar. Līgumā ir ieraksts, ka pēc sūdzības pieņemšanas reaģē 3 dienu laikā.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Paldies!
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий