РешеноBaltcom - Slikts serviss
Pieteicu internetā Baltcom pakalpojumu open tv + mobilais internets. Sākums bija daudzsološs, pazvanīja no Baltcom izrunājām visu un apstiprināju savu pieteikumu. Lai pieslēgtu šo pakalpojumu ir jāveic priekšapmaksa, ko apstiprināju. Pēc pāris darba dienām ar kurjeru arī saņēmu ierīces, līgumu (līguma datums 14.01.2020) . Pakalpojumu pieteicu 10.01.2020. Tā kā pakalpojumu pieslēdz tikai pēc priekšapmaksa, gaidu rēķinu. Rēķinu man neviens nesūta, kas ir dīvaini, jo parasti jaunus klientus uzņēmumiem būtu jāapkalpo pēc iespējas labāk. Tā es sāku meklēt savu rēķinu, lai varētu izmantot savu pieteikto pakalpojumu. Pirmajā reizē saņemu atbildi, ka līgums no viņu puses vēl nav piereģistrēts sistēmā, bet tas tikšot izdarīts tuvākajā laikā. Tā pagāja vēl dienas un neviens neliekas ne ziņas par mani. Rakstu vēlreiz, šoreiz saņemu rēķinu.
Ieraugot rēķinu mani tas izbrīna... Rēķins ir sastādīts no 14.01.2020, kad man pakalpojums nemaz nebija pieslēgts. Jautāju Baltcom, kāpēc man piestāda rēķinu par dienām, kad man pakalpojums nebija nemaz pieejams, saņemu atbildi - rēķins tiek sastādīts no līguma parakstīšanas datuma, kas ir absurds. Baltcom vēlas iekasēt naudu par dienām, kad paši nePilda savus līguma nosacījumus. Kā klients var maksāt par pakalpojumu, kurš nav pieejams viņam un pats pakalpojuma sniedzējs nesūta rēķinu? Klientu apkalpošana ļoti slikta.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Paldies!
Labdien! Ar mani sazinājās klienta servisa dienests. Izrunājām radušos problēmu. Diezgan ātri konstatēja, kur ir problēma un 2 dienu laikā atrisināja.
Добавить комментарий