РешеноBaltcom - Slikta pakalpojumu kvalitāte
Neliels ieskats no savas bēdīgās pieredzes to cilvēku zināšanai, kas apsver iespēju slēgt līgumu ar baltcom tv. Baltcom tv it kā nodrošina tv programmu ieraksta funkciju. Maksājot mēnesī papilldus 3 eiro, to saņemiet ļoti sliktā kvalitātē, un periodiem nesaņemiet nemaz. Kad izteicu baltcom vēlmi izmantot šo pakalpojuma veidu-2gadus atpakaļ, biju nopirkusi internetveikalā par 55 ls atmiņas bloku "seagate"ierakstu saglabāšanai ar lielu ierakstu saglabāšanas apjomu, jo man nav iespējams katru dienu noskatīties tos tv ierakstus, kas izdarīti šajā pat dienā vai 3-4 dienu intervālā, par kāda ieraksta saglabāšanu atkārtotai noskatei pat nerunājot. Baltcom atteicās pieslēgt manis nopirkto iekārtu, bet pieslēdza savu, nez no kuras miskastes izņemtu, jo pēc neilgas darbošanās, kropļojot attēlu, pieslēdzoties ierakstīšanas funkcijai vai nepieslēdzoties, kad ienāk prātā utt. , nedodot iespēju veikt papildus ierakstus jau pēc pāris dienām, jo nožēlojamā agregāta nožēlojamā atmiņa jau pilna.. Bet nauda par šādu"pakalpojumu" jāmaksā. Izsaucu meistaru šī brāķa nomaiņai, nomainīja tādas pašas markas dekoderi, pie tam - liekot pārslēgt jaunu līgumu, lai tādējādi, piemuļkojot klientu, ka vecajā līgumā nevar vienkārši ierakstīt dekodera maiņu, pagarinātu atrašanos baltcom patvaļā, maksājot par pakalpojumu, ko var izmantot tikai brīžiem un sliktā kvalitātē, bet maksājot par to nepārtraukti! Pēc neilga laika dekoderi atkal vajadzēja mainīt. Pieteicu bojājumu, jau iepriekš piesakot nomainīt citas markas dekoderi. Meistars ieradās, konstatēja brāķi, uz manu jautājumu, vai baltcom ir arī citas markas dekoderi, atbildēja apstiprinoši, ka esot vēl 2 citas markas dekoderi un nākošajā dienā ieradās ar iepriekšējās markas dekoderi.. , varētu domāt, vai šis darbinieks pieskaitāms, varētu smieties, ja nebūtu jāraud par šādu "apkalpošanu". Atteicos to pieņemt un liku ierasties ar citas markas dekoderi. Tālāk sekoja notikumi nedēļas garumā bezcerīgā cīņā ar baltcom, kura beidzās sekojoši - cits, jau bijušais baltcom darbinieks, kuru pazinu citā sakarībā, novērsa šo problēmu vecajā, gan paskaidrojot, ka ilgi tas nedarbosies, jo jau sākotnēji tam ir ļoti slikta kvalitāte un baltcom to pirka tikai savās interesēs, maksājot pēc iespējas mazāk par ļoti sliktas kvalitātes dekoderiem uz tālāk neapmierināto klientu rēķina. Par šī brāķa īslaicīgu saremontēšanu es samaksāju ar savu naudu cilvēkam, kas man izpalīdzēja vismaz tādā veidā, jo baltcom tajā laikā nedarīja neko, lai gan atkārtoti to lūdzu. Kad viss bija padarīts un ar savu naudu biju apmaksājusi darbu, par ko baltcom attiecīgie "darbinieki"saņem algu un es savukārt maksāju naudu par baltcom it kā sniegto pakalpojumu, uzradās šo darbinieku vadītājs, brīnoties, kā man izdevies tikt galā ar viņa darbiniekiem (atkal varētu smieties, ja nebūtu jāraud...) un norādot, kāpēc neesmu sūdzējusies viņam, acīmredzot nezinot, ka varu piezvanīt tikai uz vienu klientu apkalpošanas tel. Nr. , kas pieejams, un netika reaģēts ne uz zvaniem, ne vēlāk rakstiska iesnieguma, papildus tērējot savu laiku. Vēlāk pēc īsa laika, kad dekoderis atkal saplīsa, kārtējo reizi pieteicu tā nomaiņu uz citas markas dekoderi gan attiecīgajam darbiniekam, gan viņa vadītājam un tas tika nomainīts uz "selteka"markas dekoderi, atkal mēģinot noslēgt jaunu līgumu uz 2 gadiem, tādējādi pagarinot manā naudas maka atrašanos viņu valdījumā. Atteicos parakstīt jaunu līgumu un, piedraudot ar tiesu, liku dekodera nomaiņu ierakstīt jau esošajā līgumā. Tas tika izdarīts. Tas turpmāko vai esošo baltcom upuru zināšanai, lai jūs nemuļķo ar jums uzspiestu līguma pagarināšanu pret jūsu gribu! Nomainītā dekodera "selteka" atmiņa vēl joprojām nožēlojama-tikai 86 stundas un ar kuru labi, ja var ierakstīt sev interesē'jošos raidījumus nepilnas nedēļas garumā, par tādu luksusu, kā veikt ierakstus sava atvaļinājuma prombūtnes laikā, aizmirstot. Pašlaik arī tas vairs nedarbojas un atkal nākas sastapties ar baltcom apkalpošanas "kultūru"-piesakot kārtējo bojājumu telefoniski. Mēģinot pateikt, kā izpaužas bojājums un kas jau darīts, lai to mēģinātu novērst defektu, lai lieki nesauktu meistaru-piemēram-atslēdzot no elektrības un ieslēdzot no jauna ar elektrības kontaktu, ne ar tv pulti, ievietojot, izņemot baltcom karti (no manas bēdīgās pieredzes zinu, ka arī tās ir brāķis, jo jau viena tāda arī tikusi nomainīta) darbinieks, kas telefoniski atbildēja, neuzklausīja neko, paralēli runājot, lika darīt to pašu, ko jau biju izdarījusi, jo neklausījās manis teikto, ka esmu to jau izdarījusi utt. Gala rezultātā vajadzēja gandrīz 7 minūtes!, lai tikai pieteiktu meistaru nez kādiem bojājumiem, jo paskaidrot to būtību tā arī neizdevās tel. Operatora rupjības dēļ, turklāt apmaksājot šo tel. Sarunu no savas kabatas par paaugstinātas maksas tarifu. Šādas "apkalpošanas"dēļ vēl papildus nācās atkal tērēt savu laiku un rakstiski pieteikt bojājumu un aprakstīt problēmu, lai meistaram, kas to ieradīsies novērst, būtu skaidrs, kas būs nepieciešams viņa darbam un kas būtu ņemams līdzi tā izpildei, lai nevajadzētu ierasties atkārtoti. Kāds būs šoreiz rezultāts, var tikai minēt. Nav saprotams, kāpēc baltcom neļauj izmantot klienta nopirktu dekoderi, ja tā kvalitāte perfekta, bet baltcom ar tādu nenodrošina savas alkatības un pilnīgas vienaldzības pret klientu dēļ. Līgums nozīmē līgumslēdzēju pušu interešu, vajadzību apmierināšanu. Baltcom rūpējas tikai par savām, ne savu pakalpojumu saņēmēju interesēm. Lai piespiestu šos darboņus tikai darīt jūsu apmaksātu darbu, jums vajadzēs iztērēt neadekvāti daudz savu laiku, veselību, naudu. Secinājumus izdariet paši. Es personīgi pārtraukšu šo "sadarbību" nekavējoties līdz ar līguma termiņa beigām. Neslēdziet līgumu arī ar balticom, jo tas jau sen atrodas zem tā paša baltcom.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий