РешеноBaltcom - Slikta apkalpošanas kvalitāte un krāpšana
Maniem vecākiem bija interneta provaiders sia "mfl serviss" un 2012. Gadā baltcom šo kompāniju pārpirka un mēs kļuvuši par sia "baltcom" klienti. Atsevišķi līgumu neslēdzam un sia "baltcom" turpināja sūtīt mums rēķinus. Bet vakar 4.07.2017. Mēs izdomājam ka 16,65euir maksāt par katru mēnesi par internetu un kabeļtelevīziju tomēr dārgi un gribējām atteikties un aiziet pie cita operatora, bet ģirts no sia "baltcom" pierunāja palikt ar nosacījumu ka cena būs 12,50eur vienīgais ak ir jānoslēdz jauns līgums. Mani vecāki atnāca sia "baltcom" ofisā 05.07.2017. Ap 18: 00 origo centrā, bet apkalpošanas nodaļā jauna meitene iedeva viņiem līgumu ar 2012. Gada datējumu! Ja mans tēvs būtu parakstījis šo līgumu, automātiski būtu parādnieks pa 5 gadiem un tikai caur tiesu varētu pierādīt ka mēs veicam maksājumus. Sarunājam ka aiziesim nākošajā dienā līdz plkst.17: 00. Un 06.07.2017. Mēs esam uz vietas trijatā un ko jūs domājiet viņi atkal gribēja mums iedot parakstīt līgumu ar 2012. Gada datējumu! Un viņiem neliekas ka tas ir kļūda kuru ir jāizlabo. Tas abas meitenes nemācēja izskaidrot ne situāciju un nemēģināja labot kļūdas. Viņi negribēja darīt neko! Teica ka viņiem sistēma uzrāda šo līgumu un tas ir pareizi. Uz mūsu iebildumiem nereaģēja! Vairāk nekad nebūsim ne mēs ne mani radinieki ne manas draudzenes par sia “baltcom” klienti.
Jāmaina klientu apkalpošanas kvalitāte! Ir speciāli kursi viens un no izciliem paraugiem kā jāstrādā ar klientiem ir stockmann.
Paskatīties tendences -
pēc lursoft datiem apgrozījums sākot no 2013 gada ir samazinājies un turpina krist uz lēju. Neviens no viņiem nerūpējas par darbiniekiem, neregulāri maksā algu, ņem jebkuru kurš atnāk, neviens viņus neapmāca strādāt ar klientiem konfliktu situācijās.
Tendence uz bankrotu? Vai tiešam kāds grib lai tas notiktu? Jāmaina attieksme, jo klienti nes naudu! Katrs! Un jāskatās uz cilvēkiem ka uz pelņas gūšanas avotiem nekā uz pēdējiem bomžiem!
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
bet jūsu līgums sākās 2012. gadā. kāds parāds, kādā sakarā? tas, ko jūs noslēgtu šodien, būtu šodienas datums, jums taču neliktu parakstīties pie 2012. gada.
Ģimenīte. Tādiem nevajag internetu. Tādiem vajag spineri.