Baltcom - Serviss vienkārši graujošs
Konstatējot neatbilstošu lejuplādes ātrumu ar vairākiem interneta ātruma mērītājiem zvanīju uz baltcom tehnisko atbalstu.
Paziņojot konstatēto problēmu, laika intervālus, kad tie tika novēroti (no rīta downloads zem 2 mbs, pusdienas laikā 0,7 mbs un brīdī kad zvanīju, tā pat pārējā laikā starp 3 - 40 mbs) . Jābūt aptuveni 900 mbs pēc līguma
vienīgais ko saņēmu atbildē: problēma ir jūsu datorā, problēma ir jūsu rūterī. Cenšoties paskaidrot, ka datora konfigurāciju un saistītās programmas esmu skatījies un problēmu to darbībā neesmu konstatējis atbilde nemainās. Kas protams izveda no pacietības. Tāda sajūta ka citu problēmu kā mana datora un rūtera neatbilstoša darbība turklāt to vēl pasniedz tā itkā es pie visa esmu vainīgs un ko vispār pazvanīju us teh. Atbalstu. Konstruktīva saruna tā arī neizveidojās.
Piecas minūtes pēc sarunas un jau trešo dienu interneta problēmu vairs nav, strādā viss ideāli. Pie tam, ka nekādas vairāk konfigurācijas izmaiņas datora un rūtera konfigurācijā netika veiktas.
Drausmīgs serviss, tāda sajūta, ka es esmu pakalpojuma sniedzējs bet baltcom lietotājs.
Būs jāsāk fiksēt problēmas, lai varētu atteikties no šī jaukā uzņēmuma pakalpojumiem.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].
Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.
Комментарии (1)
Pēc kāda laika intervāla samazina ātrumus, tas nav nekas jauns, ka kompānijas tā dara.