Baltcom - Rēķini par neesošu līgumu
Marta mēnesī telefoniski vienojāmies par go3 pakalpojuma izmēģināšanas 2 nedēļu testa periodu. Pēc kāda laika ar dpd kurjeru tika atsūtīts tukši 2 līguma eksemplāri, aploksne un dpd kurjera atpakaļsūtīšanas etiķete, kurus mums būtu jāsaraksta un jāparaksta, ja izdomājam turpmāk lietot šo pakalpojumu. Tā kā mūs neapmierināja šī sistēma, tukšus līguma abus eksemplārus (kur klāt tika pievienots info, ka sistēma neapmierina un līgumu neslēgsim) , tika ievietoti aploksnē un caur dpd paku skapi tika uzņēmumam nosūtīts atpakaļ. Tagad katru mēnesi sūta rēķinu, kurš esot jāapmaksā. Kā mūs informēja klientu servisa, ja līgumu aizsūta atpakaļ kā neparakstītu, tas vienalga tiek ielikts sistēmā. Kāpēc man būtu jāmaksā par pakalpojumu, par kuru man nav noslēgts līgums? Kā uzņēmums var apstiprināt un likt sistēmā līgumu, ja neesmu to parakstījis? Tagad man speciāli ir jābrauc uz klientu apkalpošanas centru, it kā, lai atteiktos no pakalpojuma, kuru neesmu noslēdzis. Mājaslapā nevaru to izdarīt, jo man nav baltcom konta un neesmu tur reģistrēts.
Labdien!
Pateicamies par sniegto informāciju!
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar savu telefona numuru un/vai adresi, lai varam sazināties ar Jums un atrisināt radušos situāciju.
Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.
Комментарии (1)
Kādēļ tad Jūs nosūtījāt atpakaļ tukšos līgumus?