РешеноBaltcom - Pakalpojuma kvalitāte
Pakalpojuma kvalitāte. Kad paņēmu šo pakalpojumu bija ok, bet paliek arvien sliktāk. Pirmkārt, tika paaugstināta cena, otrkārt pakalpojums palicis ļoti nekvalitatīvs. Tv raustās ik pēc 10 sekundēm. Kad vēlējos atteikties jāmaksā 80 eur līgumsods.
Labdien, Agnese!
Mēs labprāt vēlētos Jums palīdzēt. Lūdzu nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru vai klienta numuru, lai varam sazināties un risināt radušos situāciju, un vērst visu par labu.
Baltcom
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
OMG
Aprakstot sūdzību uz Baltcom, jums tomēr ir jānorāda kāda ir televīzija. Interaktīvā, ciparu vai kabeļtelevīzija. Vai esat zvanījusi meistariem, lai uzzinātu kur tieši ir problēma? Ar tādām sūdzībām jūs tikai maldināt klientus