Baltcom - Nekvalitatīvs pakalpojums, vienaldzīga attieksme
Jāatzīst, ka kaut ko tik bezatbildīgu un tik vienaldzīgā līmenī pastāvošu, es nebiju redzējis jau kādus 25 gadus. Sākās šis murgs ar to, ka pavisam nejauši uzzināju, ka esmu kļuvis par Baltcom klientu. Līdz šim biju Sia Mīts klients jau vairāk kā 12 gadus, un biju ļoti apmierināts ar pakalpojuma kvalitāti, kā arī ar attieksmi un risinājumiem. Problēmas sākās tieši tad, kad nokļuvu Baltcom nagos. Par to netiku brīdināts nedz telefoniski, nedz rakstiski. Arī jauno līgumu ar viņiem neesmu noslēdzis, tātad ''kāds'' to ir izdarījis manā vietā, jo pretējā gadījumā viņu normatīvi uz mani neattiecas. Piemēram tas, ka vēl vairāk kā mēnesi ir jāmaksā par neesošu/neeksistējošu pakalpojumu. Kopš nelikumīgās klientu pārņemšanas, bez brīdinājuma un piekrišanas, internets pāris mēnešus kaut kā vēl strādāja, taču ar laiku kļuva burtiski nelietojams. Bija jāgaida dažas minūtes, lai atvērtu internetbanku, vai banāli palasītu ziņas inbox'ā. Reizēm tas pazuda vispār. Tātad strādāt no mājām man tika liegts. Protams, sāku zvanīt uz norādīto numuru 27370000, lai atrisinātu problēmu. Tur man Skaisti paziņoja, ka es runāju muļķības (interesanta retorika) un tā nevar būt, jo viss esot pa vecam. Kaut kā muļļājos ar šo nedapakalpojumu vairākas dienas, kad zvanīju atkal, jo tagad tas izzuda vispār, rūterī nepārtraukti deg sarkanā gaismiņa. Lai viss būtu korekti, izmēģināju visu ar citu rūteri un ar vēl diviem papildus datoriem - rezultāts visur tas pats - interneta nav... Zvanīju atkal uz norādīto numuru, kur man paziņoja, ka esot jāsauc meistars. Kad jautāju, vai tas ir maksas pakalpojums, operators nevilcinoties atbildēja apstiprinoši. Par cik nevēlējos maksāt par problēmu, kas nav manis radīta, tad atteicos un turpināju ''jāties'' ar to visu tikmēr, kamēr atkal izzuda interneta signāls, šoreiz jau pavisam. Zvanīju atkal uz jau minēto numuru, kur man paziņoja, ka meistars tomēr esot bez maksas. Šoreiz piekritu, jo man vienkārši vairs nebija izvēles - dēļ visa šī bez sakara biju zaudējis gan dažus darbus, gan ienākumus. Taču visas cerības sagrāva fakts, ka pat pēc tik ilgstošas zvanīšanas un risinājuma gaidīšanas, viņi piedāvāja meistaru tikai pēc četrām! Dienām. Protams, ka nevēlējos gaidīt tik ilgi, turklāt bez jebkādas garantijas, ka kaut kas vispār tiks risināts un darīts, tāpēc nedomājot pārgāju pie cita pakalpojuma sniedzēja, ar vēl lētāku mēneša maksu un tiešām kvalitatīvu pieslēgumu. Viņi to izdarīja jau nākamajā dienā.
Par baltcom man izrādījās taisnība, ieradās meistars, kurš secināja, ka manā pusē viss ir kārtībā un vaina jāmeklē bēniņos. Protams, ka idiotkantoris nebija paņēmis no rnp bēniņu atslēgas un šis meistars tā arī neko neizdarīja, jo banāli netika pie iekārtām. Tātad atkal bezjēdzīgi iztērēts mans laiks, bez jebkāda rezultāta. Jāpiebilst, ka pirms tam neviens no šiem telefonoperatoriem pat neierunājās par to, ka būs vajadzīgas bēniņu atslēgas, bet pats meistars pastāstīja, ka viņi ņemot šīs atslēgas no rnp patstāvīgi un par maksu. Tātad lieta zināma un atstrādāta, taču laikam cerēja uz brīnumu, ka durvis būs vaļā un varēs iekonomēt. Finālā pārtraucu līgumu un piekritu iegrūst baltcom bezatbildīgajā rīklē šo pusotra mēneša maksu, lai tikai tiktu no viņiem beidzot vaļā, jo internets man tagad ir jau no cita pakalpojuma sniedzēja. Taču kad gribēju atkal pievienot baltcom internetu, tīri tā pat, intereses pēc - būs salabojuši, vai nebūs - tad secināju, ka viss ir pa vecam un viņi tā arī nav mēģinājuši pat noskaidrot, kāpēc viņu klientam jau vairāk kā divas nedēļas nav pakalpojuma par kuru viņš joprojām maksā. Zvanīju atkal uz norādīto numuru, kur man paziņoja, ka viņi neko nezina, bet meistaru es varu dabūt nu jau pēc 5 dienām:)
noslēgumā tik piebildīšu, mīļie cilvēki, ja jūs nevēlaties visu laiku ''jāties'' ar šiem id... Tiem un nihilistiem, nevēlaties zaudēt darba iespējas, savu laiku un naudu, tad ļoti silti iesaku neizmantot šo pūš pakalpojumā sniedzēju, baltcom. Kaut ko tādu mūsdienās, kad uzņēmumi cīnās par katru klientu, es redzu pirmo reizi. Nekvalitatīvs pakalpojums, drausmīgs serviss, absolūta vienaldzība un bezatbildība. Arī milzīgais sūdzību un neapmierināto skaits internetā, kas mērāms jau vairākos simtos, runā pats par sevi. Pārējiem cietušajiem no šī nedakantora varu ieteikt vērsties ptac ar iesniegumu, bet mīts klientiem, kas netika brīdināti vispār, Vdac, kā arī ieteikt saviem draugiem un paziņām nekad neizmantot šo 90to gadu līmenī strādājošo nedauzņēmumu.
P. S. Sudzibas.lv administrācijai - nav vērts sūtīt šo stāstu baltcom, jo kā pakalpojuma sniedzējs viņi vairs nekad mani neinteresēs, arī civilizētu risinājumu no viņiem vairs negaidu. Man to vairs nevajag. Uzrakstīju un rakstīšu arī citur, lai cilvēki nenokļūtu šo parazītu nagos.
Paldies.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].
Paldies!
Комментарии (1)
Cik var redzēt pēc SIA Baltcom šablona atbildes (copy paste), pie viņiem viss pa vecam. Klientu viedoklis kļūst aktuāls tikai tad, kad klients ir sistemātiski izķēzīts un negrib par viņiem pat dzirdēt. Arī tas, kādā līmenī viņi reaģē, norādot tel numuru, kas jau ir norādīts pretenzijā vairākas reizes, liecina par viņu paviršību un vienaldzību. Varētu domāt, ka tagad tiks kompensēti visi zaudējumi, ko ir radījusi Baltcom bezatbildība un bezzobainība problēmas ne/risināšanā, vai varbūtība, ka tagad komunikācija caur šo numuru nesīs kādu rezultātu. Ejiet pupās - agrāk vajadzēja cienīt savus klientus un viņu viedokli.