РешеноBaltcom - Nekvalitatīva apkalpošana
Esmu ļoti neapmierināta ar Baltcom apkalpošanu. Financiālu grūtību dēļ nebija iespējas laicīgi samaksāt rēķinu un televīzija tika atslēgta. Parādijās iespēja samaksāt un to arī darīju - 02.04.2013 no rīta ap pus desmitiem apmaksāju rēķinu caur banku. Nolēmu piezvanīt uz Baltcom un painteresēties, kas man jādara,lai pakalpojums tiktu ātrāk atjaunots. Man laipni atbildēja,ka man ir 2 iespējas. 2! Vai atsūtīt veiktā masājuma kopiju uz e-pastu vai arī pa faksu. Tā kā iespējas pa faksu to nosūtīt man uz to brīdi nebija aizsūtiju e-pasta vēstuli ar pievienotu veiktā maksājuma kopiju un uzrakstīju,ka pirmīt esmu viņiem zvanījusi un nu sūtu to ko viņi lūdza. Atnākot vakarā mājas skatos,ka pakalpojumi nav atjaunoti. Zvanu .. man atbild,ka manis sūtītais e-pasts vēl nav apstrādāts un vēl piebilž - "Visi kam nav slinkums sūta visu uz e-pastu,mums veidojas rindas un mēs nevaram pagūt visu tik ātri apstrādāt. Sola,ka nākamās dienas laikā pakalpojums tiks atjaunots. Nākamās dienas vakarā atnākot mājas - tā pati bilde. Joprojām neko nerāda. Sašutusi zvanu atkal,man saka gandrīz to pāsu tekstu ko iepriekšējā vakarā - "Maksājumu vēl neesam saņēmuši,Jūsu e-pasts nav apstrādāts,neko nevar darīt,kad saņemsim tad pieslēgsim!Līgumā esot norādīts,ka tam jābūt izdarītam 3 darba dienu laikā."Pasaku,ka man ļoti žēl, ka viņiem ir tāda attieksme un viss ko man atbild ir gaidiet! Šodien 04.03.2012 nolemju aizsūtīt maksājumu arī pa faksu,lai šodien jau nu noteikti viņi to saņemtu .. atnākot mājās joprojām nav nekas pieslēgts! Zvanu un man atkal pasaka ka ne e-pastu viņi nav apstrādājuši nedz faksu it kā neesot saņēmuši.Apsolil=jās gan rīt līdz 10 rītā piezvanīt,skatīšos ko labu viņi man piedziedās.Ļoti nepatīkama situācija un es esmu darījusi jau visu ko vien iespējams un joprojām pakalpojumu nesaņemu 3 dienās kuras arī esmu apmaksājusi! Lieki piebilst,ka Baltcom pa info tālruni ir ļoti grūti sazvanāms,un pat sarunas sākumā kamēr izvēlaties valodu un interesējošo jautājumu utt. jau tiek ņemts nost kredīts un beigās vēl pasaka,ka visi operatori ir aizņemti! Esmu ļoti neapmierināta ar radušos situāciju un ar nepacietību gaidu ko man rītā viņi teiks!
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (6)
Līgums diemžēk noslēgts tikai pus gadu atpakaļ un tas ir uz 24 mēnešiem.Jo ja mēs pieslēgtu uz īsāku periodu tad būtu jāmaksā par pieslēgšanu. Un laužot līgumu ir jāmaksā diezgan liela soda nauda.
Pieprasi, lai samazina maksu par tām dienām, kāmēr nebija pieslēgts TV. Kautgan diezvai...
Vienā līguma punktā ir norādīts, ka es varu pieprasīt kompensāciju un citā punktā uzreiz tas tiek noliegts tā kā tik tiešām diez vai. Šodien beidzot pieslēdza, līdz tam pagāja gandrīz 4 dienas .. :/ kaut gan no rīta iegāju bankā un pajautāju kad maksājums tika izpildīts un man atbildēja ka tas tika izdarīts jau 03.04 līdz plkst. 12 dienā, pieslēdza tikai 04.04 pa dienu ...
Piezvanīt savam operatoram un palūgt atlikt apmaksu neienāca prātā?
Kā var vispār iedomāties nemaksāt par pakalpojumu? Kā Tev patiktu, ja darba devējs finansiālu apsvērumu dēļ savlaicīgi neizmaksātu algu?
Runa nav par to, ka pakalpojums bija atslēgts, bet gan par to, ka tas netika laikus atjaunots! Lasiet visu tekstu nevis pāris pirmās rindas!
Alisha, jebkura kompānija paredz, ka rēķins jāapmaksā laikā. Ja kavē - tad pati vainīga. Ne bankas, ne masu mediji nav vainīgi pie tavas maksātnespējas. Piemēram Itālijā, ja nokavē 2 -5 dienas, tad soda sankcijas ir 30 - 50 % apmērā no abonēšanas maksas. Arī Lattelecom atslēdz nemaksātājus (esmu Lattelecom kliente). Pieslēdz tad, kad mana nauda ienāk viņu kontā. Tas ir 2 -5 dienas. Un kaut kādu % par kavējumu arī prasa. Cik nu atminos - BTV neprasīja (iepriekšējā dzīves vietā biju BTV kliente). Nav ko te kaukt - esmu neapmierināta...domāju, ka kompānija arī nav apmierināta ar tādu stulbu klienti.