Baltcom - Nekompetenta apkalpošanas kvalitāte
Pēc trīs dienu neveiksmīgas komunikācijas ar apkalpošanas speciālistiem, esmu nolēmusi neturpināt sadarbību ar baltcom.
1. Saņēmu divus līgumus. Viens no tiem ar pareiziem maniem datiem, otrs - ar svešu vārdu, uzvārdu, manu personas kodu, manu adresi, nekorekts datums: 3 Mēneši pirms līguma noslēgšanas. Sazinoties ar apkalpošanas speciālistiem, nosaucot savu personas kodu, tiek nosauksts svešais vārds, uzvārds.
2. Mēnesi pēc tv lietošanas, televīzija tika atslēgta. Sazinoties ar speciālistiem, tiek minēts iemesls - nenomaksāts rēķins. Saku, ka neesmu saņēmusi rēķinu. 7.08. Tiek atsūtīts rēķins atkal ar svešo vārdu, kurš jānomaksā līdz 25.08. Televīzija joprojām atslēgta. Sazinos, saku, ka nemaksāšu rēķinu ar svešu vārdu. Saņemu atbildi, ka tas nekas, jo līguma nr. Atbilst. Darbinieks apkalvo, ka rēķins bijis izsūtīts 4. 07. Vēlreiz meklēju e-pastā - nav! Vienojamies, ka tiks atsūtīts rēķins ar korektu vārdu. Lūdzu pieslēgt atpakaļ tv, jo nejūtos vainīga ka rēķina nebija un pagājis tikai 1 mēnesis kopš līguma noslēgšanas.
Steidzīgi samaksāju atsūtīto rēķinu, kuram ir cita summa nekā iepriekš sūtītajam ar nekorekto vārdu. Tv nepieslēdz. Sazinos vēlreiz. Atkal cits operators informē, ka parasti tv pieslēdz atpakaļ divu nedēļu laikā un nomaksātā summa esot par mazu.
Kas notiek! Cik ilgi šādi var ņirgāties par klientu.
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums un atrisināt radušos situāciju!
Paldies!
Комментарии (2)
14.09.23.bilo zakrito gdeto v 16 casov,zasla prodavec i mi sledom za nei tak ona naxomila,8i nas vignola ,posle etogo nam ne zaxotelos bolse obsatsja s takim celovekom,bolsoe spasibo.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību