РешеноBaltcom - Necieņa pret klientiem
Vēlos pabrīdināt visus potenciālos SIA "Baltcom TV SIA" klientus!
Pirms noslēgt sadarbības līgumu rūpīgi apdomājiet, jo sekas Jūsu sadarbībai var būt gan finansiālas, gan emocionālas (stress). Līgumu ar Baltcom noslēdzu 2011.g.beigas. Jau sākotnēji TV bija nekvalitatīva (kanāli raustas, atsevišķus rada melnbaltus). Saucu meistaru 2011.g.beigas - joprojām nav, gaidu. Sazinoties ar Baltcom, saņemu atbildi - mana vaina (?). Pie ka? Pie ta, ka noslēdzu ar "viniem" līgumu?! Internets! Iegādājos kvalitatīvu ruteri, bet izrādijas, ka man ruters "nedraudzējas" ar Baltcom tehnnologijam. Atkal mana vaina! Risinājuma nav! Sūdzības izskata joprojām, atbildes nesniedz, bet rēķinus gan laicīgi suta! Loti nelaipni, nekompetenti darbinieki. Tiešam izvertejies loti rūpīgi vai Jums nepieciešamas problēmas. Gadījuma, ja manas sūdzības tiks noraidītas versišos ar iesniegumu patērētāju aizsardzības biroja.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий