РешеноBaltcom - Necieņa
5 gadus esmu baltcom tīkla lietotāja, jāatzīst, ka ik pa laikam televīzijas traucējumi nav retums, taču šodien, 26.06.15. Bija ārpus kritikas. Visu dienu nedarbojas tv, mēģinot sazvanīt klientu apkalpošanas servisu, atbilde - visi operatori aizņemti. Ja rīta pusē sievietes ierakstītā balss informēja, ka ir tehniskas problēmas, kuras tiek risinātas, tad, piezvanot plkst.21.04. Sievietes balss informēja, ja esmu bolderājas iedzīvotāja, lai nesatraucos, šobrīd problēma tiek risināta. Helooooooo! Es dzīvoju centrā, kāds sakars ar bolderāju? Un visu šo laiku kamēr rakstu par savu neizpratni, man paralēli ieslēgts tel. , kurā nu jau nezinu kuru reizi skan-sveicināti, visi operatri aizņemti. Žēl, ka tā. Varējāt tomēr izrādīt cieņu pret saviem klientiem un paskaidrot mutiski, nevis ieslēgt automātisko atbildētāju, zinot, ka tur neviens neatbildēs. Cerot, ka jūsu uzņēmumam izdosies uzlabot gan tehniskas, gan komunikācijas kļūdas ar klientiem, iveta
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий