www.sudzibas.lv Baltcom Meli pa telefonu, agresīva komercprakse, ignorēšana

Baltcom - Meli pa telefonu, agresīva komercprakse, ignorēšana

Kādu laiciņu atpakaļ man piezvanīja no Baltcom un piedāvāja izmēģināt viņu internetu VIENU MĒNESI BEZ MAKSAS AR ATGRIEZŠANAS IESPĒJĀM. Sacīts darīts, 08.02.24. kurjers uz darbu atveda rūteri. Tālāk interesantākais, sākumā nekas nestrādāja, kad beidzot izdevās sazvanīt atdzinās, ka aizmirsuši aktivizēt SIM karti. Kad jau kādu laiku biju lietojis pakalpojumu secināju, ka it īpaši brīvdienās kvalitāte ir slikta un man tas nav vajadzīgs. Uzrakstīju atteikuma vēstuli uz kuru saņēmu atbildi (skat. pielikumā) viņi redz esot nenormāli aizņemti. Lai sniegtu elementāru atbildi ir nepieciešamas piecas dienas, gaidu vēl joprojām! Tālāk par līgumu, tur protams maziem burtiņiem uzrakstīts, ka atgriezt bez iemesla var 2. NEDĒĻU LAIKĀ nevis MĒNEŠA KĀ BIJA RUNĀTS TELEFONISKI, man gan bija iemesls, šī draņķa kantora nekvalitatīvais pakalpojums, tā kā uzskatu ka termiņu esmu ievērojis. Līgums tika noslēgts ar rūtera piegādes brīdi taču man vēl joprojām nav sava konta ,,mans Baltcom,, acīmredzot lai neverētu oficiāli neko iesniegt, jo pēc līguma viņiem vēstulei esot jābūt pa pastu vai ar elektronisko parakstu, uzmanieties! Tālāk vēl, ja dzīvojiet tālāk no viņu klientu punktiem un vēlaties atgriezt iekārtu lai atteiktos NESPĪD JUMS adrese atgriezšanas vēstulē gan minēta TAČU NE PERSONA kura pieņems. Neviens kurjers neparakstīsies pieņemt sūtijumu. Tālāk vēl pēc līguma nepietiek, ka jūs esat viņu vainas dēļ zaudējis savus darbus, neredzējis filmas utt. ja nav juridiski pierādījumu par sūdzībām Baltcom, tad viss ir kārtībā un tālākas pretenzijas esot nepamatotas. Protams draudi par sodiem atsakoties no pakalpojuma (ja to tā var nosaukt). Īpaši sargieties no šī krāpnieku kantora figurantes Svetlanas Višņakovas kas šos mēslus īsteno dzīvē. Vēl ir šis tas līgumā, kas diez vai ir atbilstošs, taču par to vēlāk, kad būšu saņēmis attiecīgus slēdzienus.

07.03.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Baltcom klientu serviss Ответ от представителя 07.03.2024

Labdien!

Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Tuvākaja laikā sazināsiems ar Jums par šo situāciju.

Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы