РешеноBaltcom - Maksājumi un rēķini
Baltcom ir "forša" politika:
1) Pirmais absurds. Jāmaksā uz priekšu par vēl nesniegtu pakalpojumu. Bieži zūd internets utt, bet neviens nekompensē šādu servisa pārtraukumu. Ir bijis, ka 5 dienas nav interneta.
Parasti jau es zvanu, lai atrisinātu problēmu. Vēlāk, kad atsaucos uz to, ka nav bijis internets 5 dienas , operatore aizbildinās ar to, ka "jūs jau neesat neko mums rakstījuši". Es atbildu, ka es negaidīšu nez cik dienas, kamēr aizies vēstule pa pastu un jūs to izskatīsiet. Viņas nākamais aizbildinājums - "varējāt uzrakstīt e-pastu". Bet kā? Ja man nebija interneta?
2) Otrs absurds. Nākamajā dienā pēc rēķina apmaksas termiņa iztecēšanas viņi sūta draudu sms ,ka, ja netiks veikta apmaksa, atslēgs pakalpojumu. Neatkarīgi no tā, ka varbūt tavs maksājums vēl nav nonācis līdz viņu grāmatvedei. Turklāt, ko tur draudēt, ja tu tāpat maksā avansā par nākamo mēnesi? Viņi nevar tūlīt pat tev atslēgt pakalpojumu, par ko jau ir samaksāts.
Labdien, vēlamies uzsvērt, ka rēķinu apmaksas kārtība ir aprakstīta elektronisko sakaru līgumā, kas tiek noslēgts starp Baltcom un klientu. Tāpat tur ir minēts, ka BALTCOM ir pienākums novērst bojājumus 3 darba dienu laikā pēc abonenta pieteikuma saņemšanas, bet ja šāda pieteikumi nav bijis, mēs ne vienmēr varam zināt, ka ir problēma ar pakalpojumu. Ja tomēr ziņojāt mums un pēc tam šī problēma vēl 5 darba dienas netika atrisināta, tad mums nepieciešams ieskatīties situācijā vērīgāk, tam būtu nepieciešams Jūsu abonenta kods vai pieslēguma adrese.
Mēs vienmēr esam gatavi nākt klientam pretī, ja pakalpojums mūsu vainas dēļ nav bijis pieejams vairākas dienas, tādēļ mums ir ļoti žēl, ka Jums gadījusies šāda pieredze.
Kas attiecas uz īsziņu par atgādinājumu apmaksāt rēķinu, tad tur arī tiek pieminēts fakts par to, ka, iespējams, maksājums vēl nav reģistrēts mūsu sistēmā.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (4)
Neticu. Es esmu vinu klients jau daudzus gadus. Un man nekad nebija ar viniem problemas. Ir bijis, ka nevareju samaksat un vini bija ar mieru pagaidit lidz noteiktam datumam. Nekad no vinu puses nebija ne problemu, ne draudu. Nekad neticesu, ka vini ta rikojas.
Neticu. Ar Baltcom nav problemas ka ar citiem operatoriem. Un ja man nebija pakalpojumu ilga laika tad vini parrekina rekinu. Vajadzeja rakstit uz [slēpt]@baltcom.lv lai pec tam var kaut ko pieradit.
Un neticu ka jums nav interneta telefona. Visiem letakiem tarifiem tagad ir 50mb. Tas pietiks lai nosutit 1000 epastus.
Rodās iespaids, ka pie rēķinu apstrādes norīkotie darbinieki lieto smagās narkotikas. Pastāvīgi notiek kaut kādi pārpratumi un gadiem arguments viens-atrodamies izstrādes procesā.