РешеноBaltcom - Krāpšana
Līdz šim viss apmierināja - slēdzot līgumu uz 24 mēnešiem dāvana saņēmu vienu tematisko paku par brīvu. Pienāca brīdis, kad nopirku jaunu televizoru, kuram bija conax kartes ligzda, tāpēc nolēmu izmantot šo iespēju, lai tikt vaļā no digitālās tv kastītes un liekas tālvadības pults. Pieteicu šo pakalpojumu baltcom. Kad ieradās meistars un visu izdarīja, iedeva man parakstīt dokumentu par paveikajiem darbiem (tā es domāju) , jo tā bija noticis arī iepriekš... Jā, piekrītu, vajag lasīt ko paraksti, bet es kā labticīgs klients uzticējos kompānijai, taču kā izrtādījās veltīgi, jo manis parakstītais dokuments bija jauns līgums, kas paredzēja to, ka tematiskā paka vairs nav par brīvu! Te ir divi varianti - darbinieku nekompetence vai apzināta krāpšana. Vai dēļ pāris eiro ir vērts čakarēt savu reputāciju klientu acīs...? Acīmredzot jā.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Papildinājums:
Vakar izcilāju šo jautājumu ar Baltcom Pārdošanas un klientu atbalsta speciālisti Ilonu Koroļkovu, kura man centās laipni iestāstīt, ka tāda esot prakse, ka katru reizi, kad pieslēgumā tiek veiktas kādas izmaiņas, tiek slēgts jauns līgums ar klientu. Man protams tā arī nav skaidrs, kāpēc jāpārtrauc esošais līgums, ja es turpinu palikt par klientu. Kad palūdzu šai laipnajai darbiniecei paskaidrot, kurā brīdī es kā klients tieku brīdināts par to, ka ar mani tiks pārslēgts līgums uz man neizdevīgākiem nosacījumiem, atbildi gaidu vēl šodien... Šajā situācijā runa pat nav par naudu, jo dēļ tiem pāris eiro nabags noteikti nepalikšu, te runa par attieksmi. Cilvēks kurš ir atbildīgs par darbu ar klientiem kopumā acīmredzot neizprot pašus uzņemējdarbības pamatus - reputācija ir svarīgaka par nelielu īstermiņa peļņu.