РешеноBaltcom - kompānija, kas maldina
Situācija izveidojusies nepatīkama, lai neteiktu vēl vairāk.
2011. gada sākumā pieslēdzu Baltcom internetu un kabeļtelevīziju, jo bija salīdzinot ar citiem lētāk un biju apmierināta. Pagāja gads (2012. g. martā). Zvana. Blā Blā Blā... mēs modernizējam sistēmu un kabeļtelevīzija vispār nedarbosies-Jums jāpāriet uz digitālo un bonusā mēs piedāvājam i-netu 100 mbit sekunde. un par to jums tikai jāpiemaksā Ls 0,50 (Kas kopā rēķinā atspoguļotos kā Ls 12,40). Jautāju, cik jāmaksā, ja lauž līgumu. Atbildēja, ka kkādi 20 Ls tikai. Izklausījās vilinoši (kautgan ar muguras smadzenēm jutu, ka laikam vajadzēja atteikties), tāpēc piekritu. pēc pāris dienām bija klāt, pievienoja visu kā vajag. Un jāsaka viss gāja labi (par pašiem pakalpojumiem nesūdzos), kamēr nesāku viņiem zvanīt par pakalpojuma atslēgšanu, jo pārvācāmies uz citu dzīvesvietu, kur Baltcoms vnk nesniedz pakalpojumus. (Tajā brīdī līdz līgumtermiņa beigām, pēc maniem aprēķiniem palika 4 mēneši. Un te sākās problēmas. Izrādījās, ka par līguma laušanu jāmaksā jau pāri 40 Ls (nevis 20, kā man sākotnēji jaunkundzīte stāstīja). Pārlaipnais puisis pa tel. arī mani pārliecināja, ka ir palikuši tikai 4 mēneši, pēc tam varēs mainīt pakalpojumu. Ok sarēķināju, ka man lētāk atrast cilvēku, kurš izmantos šos manus pakalpojumus atlikušo līgumtermiņu. Atradu! Pāris dienās atbrauca meistars un pārslēdza no mana dzīvokļa uz to otru. Un te sākas pats interesantākais nepietiek ar to, ka man uz divām (veco un jauno) adresēm atnāca uz katru savs rēķins ar divu nedēļu starpību, kurus es kkā automātiski arī apmaksāju-un ja pati nebūtu piefiksējusi, tad arī viņi neko nebūtu ne zvanījuši ne no rēķiniem atvilkuši pārmaksu. Izrādījās, ka grāmatvedība vainīga (protams!). Ok, bet tad sākās pats interesantākais. Pilnīgā pārliecībā, ka līgumtermiņš beidzas 2013. gada februārī/martā, jo līgums tika noslēgts 2011. gada februārī, ar jauno pakalpojuma saņēmēju vienojāmies ka viņa turpmāk TV vairs nevēlas, bet tikai i-netu, zvanu uz Baltcomu un teicu, ka ar martu cilvēks vēlas palikt tikai pie interneta. Un šie man paziņo, ka līgums man ir līdz 2014. gada martam. es domāju, kas par figņu... protams, izrādās, kad viņi man slēdza digitālo TV klāt un palielināja ātrumu i-netam (2012. g. martā), parakstīju papīru pilnīgā pārliecība, ka mainās tikai tas, ka TV digitālais tagad būs un ātrāks i-nets. a izrādās trijās kārtās salocītā papīra iekšpusē ar maziņu ķeksīti, kas jau tika ievilkts pirms nākšanas manā dzīvoklī ir atķeksēts, ka līgums tiek noslēgts (atkal!) uz diviem gadiem. respektīvi vecais līgums, kas tika noslēgts uz dieviem gadiem, man nezinot tiek anulēts un mēs atkal ar baltcomu esam saistīti uz vēl 2 gadiem. un tas 1 gads, ko esmu jau izmantojusi pakalpojumus vairs neskaitās. Pārbaudīju pēdējo līgumu, kad mainīju pakalpojuma saņemšanas adresi. Paldies dievam, tur piezīmēs ir ierakstīts ka vecais līg. termiņš ir līdz tam 2014.g. martam, bet ķeksītis (kas mani bija iegāzis) arī šoreiz jau bija ieķeksēts ar pildspalvu jau laikus. Protams, pati parakstīju-pati vainīga!
Visa mana garā stāsta morāle ir brīdināt cilvēkus par to, ka:
1) nepieļaujiet manu kļūdu un skatieties visās ielocītēs un pālocītēs katru ķeksi, lai jūs neapmāna;
2) padomājiet 3 reiz, pirms vispār iesaistāties ar šo firmu jebkādās attiecībās. Tad kad kko pieslēgt vai ko parakstīt-viss notiek ātri, a tad kad tu gribi no viņiem tikt vaļā, tad viņi nežēlo ne laiku ne citus resursus, lai tikai tevi pārliecinātu par to, ka tev jau nav izdevīgi no viņeim tagad aiziet.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Ir parādījies ļoti kvalitatīvs TV pieslēgums Latvijā ! Gan satura ziņā, gan kvalitātes un cenas ziņā !
Ja vēlies baudīt jaunākās filmas no kinoteātriem, labākos sporta un citus kanālus no visas pasaules, kā arī iztikt bez reklāmām, tad nekavējies !
Visiem interesentiem rakstīt uz e-mai: [slēpt]@inbox.lv
Precīzi šāda pat situācija pirms daudziem gadiem man bija ar IZZI. Toreiz biju viņu klients ~4-5 gadus un "akcijas" laikā pieslēdzu internetu un automātiski kļūvu par piespiedu klientu vēl uz 2 gadiem (tieši tāpat kā Jūs - nebiju saskāries ār šādu triku iepriekšs).
Pienāca diena, kad gribēju visu atslēgt. Risinājums toreiz bija man pozitīvs - biju pie viņiem birojā, uzrakstīju iesniegumu par to, ka tā ir cūcība un es iebilsu, - ka esmu bijis viņu klients X gadus un ka nav pamata pieslēdzot 1 pakalpojumu pagarināt piespiedu kārtā līguma termiņu otram pakalpojumam un pieprasīju atgriezt līguma laušanas maksu. Līguma laušanas soda naudas visas samaksāju, kā prasīja. Pēc 3 mēnešiem tos 30ls toreiz man atskaitīja atpakaļ un atsūtīja papīru uz emailu, ka naudu atgriež. Varbūt ir vērts pamēģināt pieprasīt to baltcomam - par skādi jau nebūs.