РешеноBaltcom - Klientu apkalpošana
Domāju, ka daudzi ir saskārušies ar Baltcom operatoru "laipno" attieksmi pret klientu. Šodien 19.01.12. Zvana laura no Baltcom un piedāvā jaunu pakalpojumu, runā tā itkā jau vismaz četras reizes būtu pārgulējuši un katru vakaru kopā ietu uz "Esīti", tu, tu, tu, nu es taču tev teicu utt. Pilnīgi nekompetenta, nespēj normāli atbildēt uz jautājumiem, visu laiku pārjautā kādam, kas atrodas blakus, piedāvā pakalpojumu par cenu, kas nav atrodama mājaslapā. Esmu Baltcom klients piespiedu kārtā, jo manā mājā nav lattelecom. Man solīja, ka tuvākā gada laikā ievilkšot optiku arī manā mājā, varu apsolīt, ka darīšu visu, lai pēc iespējas lielāku iedzīvotāju daļu pierunātu atslēgties.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Labāk izvēlēties Lattelecom...Jaunas dāvanas... http://www.lattelecom.lv/pakalpojumi/131811045.html
Columbia laikam uzreiz spētu strāadāt profesionāli jebkurā darba vietā un atbildēt uz visiem klientu jautājumiem!