РешеноBaltcom - Atgadinajumi
Man jau no j'ulija menesa s'uta atg'adin'ajumus par nesamaks'atu r'ekinu, kaut gan nēsmu vispar bijusi un nēsmu kliente. Biju zvanijusi, noskaidroj'am visu, bet k'a pret sienu tas turpinas atkal, somenes atsuta ka nēsot maksajusi par novembri un decembri. Ko lai dara 'sad'a gadijuma?
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (5)
Jā, dīvaini gan, ja neesi kliente, kā viņi zina Tavu adresi?Un kas tās par dīvainībām, ja jāmaksā jau par decembri?Kaut ko Tu te fleitē...
Ligita, ir jādodas uz Baltcom un jāsaka, lai beidzot ierīko tos pakalpojumus, par kuriem sūta rēķinus.Un visa problema ;)
ja neesi kliente, nekadus ligumus neesi parakstiijusi, tad par ko uztraucies? lai tik turpina suutiit, kaada tev atskiriiba?
Vajag vienreiz uzrakstit vestuli un oficiali pateikt, ka Jums nav noslegta liguma, tapec maksas pieprasisanai nav pamata.
Gan jau kļūda adresē, varbūt slēdzis līgumu kāds kaimiņš, datorā ievadīts ne tas dzīvikļa vai majas Nr. Un tagad viens brīnās, kāpēc nav neviena rēķina :)