www.sudzibas.lv Baltcom Apkalpošanas politika

РешеноBaltcom - Apkalpošanas politika

Viss ir ļoti jauki, kāmēr nesastapsieties ar pirmo gadījumu, kad Jums ir jārisina kāda problēma ar Baltcom.
Droši vien sakarā ar haosu Latvijas Pastā neesmu saņēmusi laicīgi Baltcom rēķinu (vēl joprojām neesmu, kaut - kavējums nu jau ir 11 dienas), līdz ar to - neesmu veikusi laikā apmaksu un man ir atslēgta televīzija. Diskutabls jautājums, vai pattiešām tā bija jādara, bet, ņemu vainu uz sevis un nesūdzos par TV atslēgšanas jautājumu.
Jautrība sākās, kad es operatīvi piesēdos pie internetbankas un veicu apmaksu (konstantu mēneša maksājumu) uz Baltcom kontu. Pārskaitījums ir iekšbankas un arī darba laikā, tāpēc arī zvanu uz tehnisko daļu...
Zvanu... protams ir pāris minūtes jāpagaida. Tikai kurls cilvēks var izvēlēties mūziku, kas tiek atskaņota uzgaidāmā režīmā. / :) / Apkalpošana - maigi izsakoties zem jebkādas kritikas, cilvēks vienkārši nedzird, kā tiek izskaidrota situācija un, nepārspīlējot, kādas 5 reizes pēc kārtas atkārto, ka "tiks pieslēgts, kad tiks saņemta nauda" uz ko es operātoram saku, ka nauda jau ir pārskaitīta (jo tas taču iekšbankas maksājums) un jau e-mailā arī aizsūtīts maksājuma uzdevums ... Ja Jūs zinat to jumoresku par armēņu studentu Avas, tad Jūs apmēram varat iedomāties kā es jutos... Operātoriem "esot tiesības" nenosaukt savu uzvārdu, "esot tiesības" ar priekšniecību nesavienot, visas pretenzijas var izteikt tikai rakstiski un norādīto mājas lapā e-mail adresi. Lieki piebilst, ka neviens nekad Jums uz Jūsu lūgumu / pretenziju neatbildēs.
Secinājums - Klienti tiek maldināti par norēķinu kārtību. Neskatoties uz to, ka Baltcom saņēmēja konts ir arī Swedbankā, kas ir arī mana apkalpojošā banka, protams veicu iekšbankas pārskaitījumu. Tomēr Baltcom "uzskata", ka maksājums ir saņemts, kad "pēc viņu iekšējās kārtības" nauda aizies uz SEB banku... Kas un kad tas tiks izdarīts protams nav atkarīgs no klienta, tomēr "šis process" aizņemjot apmēram 3 darba dienas un klientam ir pacietīgi jāgaida, kad grāmatvedis izdomās veikt pārskaitījumus starp kompānijas kontiem... Trakākais ir tas, ka visi saprot, ka tas ir absurds, bet kleints ir ķīlnieka lomā un neko nevar izdarīt... vien aizsūtīt sūdzību meilu, kurš droši vien pa tiešo nonāk mistkastē...

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 05.11.2018

Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Комментарии (2)

M McKinley 06.11.2011

Varbut pamegini laika samaksaat!!!

B Balta_Puma 13.03.2012

Kliente, nevienā uzņēmumā, cikvēks, kas atbild uz zvaniem, nedrīkst savienot klientu ar vadību. Pat ar zemākā līmeņa vadītāju NEDRĪKST savienot. Un ko, vēl Jūs vēlēsieties, lai Jums nosauc? Personas kodu?

Pamēģini lielveikalā paņemt maizi un par to samaksār pēc mēneša!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы