www.sudzibas.lv Autoskola Presto Naudas neatgriešana

РешеноAutoskola Presto - Naudas neatgriešana

2021. Gada rudenī pieteicos b kategorijas vadītāja apliecības kursiem. Tā kā ilgstoši neizdevās nokomplektēt grupu, bet vēlāk piedāvātās grupas nebija man ērtā laikā un formātā, šī gada 1. Augustā iesniedzu iesniegumu par iemaksātās naudas atgriešanu. Pēc iesnieguma iesnieguma iesniegšanas, saņēmu atbildi, ka 10 dienu laikā to izskatīs un 21 darba dienas laikā atgriezīs naudu. Maksājumam vajadzēja ienākt manā kontā līdz 02.09.22. , kas, protams, nenotika. 09.09.22. Zvanīju uz viņu kontakttālruni, kur saņēmu atbildi, ka ziņa nodota grāmatvedība un šīs pašas dienas laikā vai pirmdienā (12.09.22.) naudai vajadzētu būt kontā. Atkal neienāca. Zvanīju atkal. Saņēmu atbildi, ka nauda ir pārskaitīta, bet aizbildinājās, ka izmanto luminor bankas pakalpojumus un luminor "nedraudzējas" ar citām bankām, tāpēc, ja ne 12.09.22. , tad 13.09.22. Nauda noteikti "ieripos" kontā. Un atkal nekā. 13.09.22. Nebija iespējams sazvanīt, jo telefonu neviens necēla. Izlēmu rakstīt e-pastu ar jautājumiem par naudas atmaksu un brīdināju, ka atstāšu sliktu atsauksmi un sūdzēšos ptac, uz kuru saņēmu atbildi, ka darbiniece, kas iepriekš ar mani bija runājusi, neesot bijusi informēta par manu līdzekļu atmaksas stāvokli. Saņēmu paskaidrojumus, ka presto esot liels uzņēmums, kuram šajā laikā esot liels iesniegumu pieplūdum, kā dēļ rodas kavējumi iesniegumu izskatīšanā un naudas atmaksā. Solīja, ka nauda tiks izmaksāta 14.09.22 vai vēlākais 15.09.22. Protams, tam vairs neticu. Šāda klientu maldināšana, kur tiek teikts, ka nauda pārskaitīta no citas bankas un starpbanku pārskaitījums var aizņemt ilgāku laiku un naudai vajadzētu ienākt nākamajā dienā, tā sakot dienu no dienas, nedaudz atgādina tipiskus krāpniekus. Neiesaku nevienam šo autoskolu.

14.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Жалоба успешно разрешена Dace.Krumina 14.09.2022

Nauda tika atgriezta pilnā apmērā 14.09.22.

Ответ от autoskolapresto Ответ от представителя 13.03.2023

Atbildot uz sūdzību pēc būtības, Jums bija radies nepareizs, nepamatots priekšstats, ka tirgus līderis varētu neatmaksāt iemaksāto naudu. Vienīgais iemesls kavējumam bija administratīva kompleksitāte, lai apstrādātu katru šādu gadījumu. Administrācijai bieži nebūs pavisam precīza informācija par pārskaitījuma brīdi. Kā arī Jūs pārliecinājāties, ka pārskaitījums tomēr tika saņemts, bet ar nelielu kavējumu. Par to arī atvainojamies.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы