Autoskola Presto - Krāpšana utt.

Neiesaku nevienam apmeklēt šo skolu!
Esmu jauna kursante kuru čakarēja 3 nedēļas (līgumu parakstīju 2019. G 8. Jūlijā) saksim ar to ka nolieku skolas teorijas eks 2020g. , un beigas man paziņo (2020. G jūnija 2 nedēļa) ka man nav apmeklēta 2019. G vasara viena teorijas diena, uz ko administrācija Saka ka zinot ka esmu apmeklējusi bet radusies kļūda un jātstrāda!
Tad kad grasos noklausities man administratore Saka 6 dien plkst 18.00 bet beigas izradas ka 17.00, pieslēdzos 17.20 bet pasniedzējs mani pamana pēc h un pasaka ka nav jēgas sedet jo neatzimeja mani uz ko man vispār trūka vārdu!
Tātad zvanu 1dien uz autoskolu skaidrot situāciju ap plkst (13.00) un viņi apgalvo ka es pati redz esmu sajaukusi laikus, administrācija netaisas atdzit vainu, bet Saka ka pārzvanis vēlāk man lai saskaņotu nākamo laiku kad varu noklausities, plkst jau 15.00 neviens nav atzvanījis, zvanu pati un saku: vai tiešam jums ir vienalga kas notiek gribu tikt gala ar situāciju, liek man uzgaidit un beigas atbildi saņemu mēs jums pārzvanīsim, domāju nu labi.. Plkst jau 19.30 autoskola slēdzas 20.00 un atkal dabūju es zvanit lai tiktu gala ar situāciju - pilnīga bezatbildība autoskola / administrācija!
Beigās sarunājam laikus un es noklausos viss kartība un ar cerību ka nebūs citas jezgas, nākama nedēļa es zvanu un jautāju lai nosuta manas braukšanas h uz csdd un ka vēlis lauzt līgumu uz ko viņi atbild negatīvi nevaram nosutit kamer neesat izbraukuši 10 braukšanas, es domāju jūs nopietni kur tas ir rakstīts?
Bet beigās autoskola man Saka jūs esat parakstījusi ligumu kur ta ir rakstīts.
Es pārlasīju ligumu un nav tāds punkts, bet administrācija ir neatlaidīga un turpina čakarēt un piedava risinājumus vai nu maksa €60 par 2 braukšanam vai €100 autoskolai!
Es domaju nu lai iet aiziešu uz 9 braukšanu kur sastopos ar problēmu un instruktors nav ieradies uz braukšanu! Protams zvanīju uz autoskolu kur atkal 3x lika man uzgaidit un Saka ka pārzvanis!
Tad domāju nu vai zinat jaunai meitenei šadi čakaret nervus un smadzenes nav gudri!
Bet aprunājoties ar csdd un presto vadību sanāca rast risinājumu un pēkšņi vairs mana liguma nebija tads punkts (ja velies lauzt līgumu obligāti 10 braukšanas) un pēc h visi papīri bija nokārtoti un nosūtīti uz csdd
mīļie cilvēki ja jums ir tik liela pacietība ka man un tik daudz laika lai jūs atļauti sevi čakarēt droši varat apmeklēt šo skolu!
Ps. Zinu ka šo redzes ari pati autoskola un zinu ka zināsiet kas raksta ka neka 3 nedēļas sazvanījāmies, bet es nevarēju neielikt esmu godīga un vēlos brīdināt cilvēkus!
Padoms no mani - neuzņematies tik daudz darba ja netiekat galā un nespejat kartigi izskatit un pievērsties konkrētam kursantam!:) veiksmi turpmākai darbībai!

30.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от autoskolapresto Ответ от представителя 27.10.2020

Autoskolas uzdevums ir pārskatāma, saprotama autovadītāja apliecības iegūšana. Pasniedzējs fiksē nodarbības kavējumus pēc iepriekš noteiktas sistēmas - 15 minūšu tās sākuma kavējums un nodarbības pamešana līdz tās pašām beigām. Ja nokavējāt un nepieteicāties pie pasniedzēja (atšķirībā no skolas laika tā ir arī kursanta atbildība), īpaši tālmācības laikā, tad vainot varat tikai sevi. Starp citu teorijas un braukšanas nodarbību saraksts un to apmeklējums ir visu laiku skatāms kursanta profilā. Neeksistē tāds "PĒKŠŅI" atklāju pēc gada, ja kavējums ir redzams uzreiz pēc katras nodarbības beigšanās. Šī pati sistēma regulē kavējuma atstrādāšanu un tā ir ļoti precīza.

Jāatzīst, ka vairākas nevēlamas lietas sakrita reizē, mūsu savstarpējā komunikācija kaut kur piekliboja. Autoskola vienlaicīgi apkalpo ļoti daudz cilvēku, tāpēc nepieciešama sistēma. Katrs šāds gadījums tiek rūpīgi analizēts un apkalpošanas sistēma tiek uzlabota, lai tas neatkārtotos. Mēs uzņemamies vainu par trūkumiem komunikācijā uz sevi.

Vēlam Jums veiksmi!

Комментарии (3)

T Tukey2 03.07.2020

Presto autoskolas lielāka vaina ir administrācija un pārvalde.

T Tukey2 03.07.2020

Izsūkuši visiem naudu, tajā skaitā smadzenes saviem darbiniekiem.

A autoskolapresto Ответ от представителя 27.10.2020

Šis ir speciāli izveidots profils, lai komentētu zem mākslīgi veidotajām, nepatiesajām un apmelojošām sūdzībām, kas adresētas Presto. Tāda uzmanība daru godu mūsu panākumiem. Anonīmi sūdzēties, neminot argumentus, nav nekāda māksla.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы