Autoskola Presto - Instruktori
Jāsāk ar to, ka skolas administrācija ir ļoti pretimnākoša. Teorijas apguve arī notiek ļoti labi, apsveicami, ka var pieļaut tikai vienu kļūdu skolas eksāmenā. Pēc tam nav problēmu ar CSDD eksāmenu. Cilvēkiem, kas nāca ar mani kopā teorijas apguve nepatika, bet tas ir gaumes jautājums, neiebilstu pret novirzīšanos, jo iemāca tāpat. Lielākas iebildes ir pret instruktoru darbu. Pirmais instruktors uzreiz laida satiksmē, kas iesācēju var nobiedēt un lamājās, kad kaut kas nesanāca. Nomainīju, pēc ~20 braukšanām cits instruktors teica, ka jāiet pie vēl cita. Bija iespaids, ka normāli turos uz ceļa un nākamais tikai palabos kļūdiņas, bet izrādās, ka otrais instruktors bija man licis justies ērti un pati nemaz neko nemāku, diemžēl nesapratu to. Jāpiemin, ka no 1:30h atvēlētā laika braucām ~1h. Saprotu, ka norauj 10-15 min, jo instruktors ir cilvēks, bet 30 min ir stipri par daudz, jo mēdza kavēt arī sākumu un braucām pie instruktora mātes pēc mēbelēm. Trešais sāka mācīt no jauna (pēc ~20 braukšanām atkal laukums pie dzintara), bet bija grūti labot jau ielaistos niķus un grūti sadarboties ar cilvēku, kas pie luksafora rāda bildes telefonā un saka, ka mani nopērs un "brauksim uz viesnīcu" un uzrunā mani mīļvārdiņos.
Kāda ir sūdzības būtība? Neslavas celšana apmelojot. Starp kursantiem nav ne atbilstošas Samantas, ne Samantas L., bet stipri atgādina Z.P. iesniegto sūdzību PTAC. Sūdzības būtība bija tāda, ka Z.P. nobrauca 20 nodarbības un viņai likās, ka instruktors ir OK, bet 21. nodarbībā viņa pārdomāja. Atgādinam, ka Presto var brīvi mainīt instruktorus un nav saprotams, kāpēc instruktora maiņa nenotika daudz agrāk, ja reiz bija pretenzijas. Katrs kursants ar naudu balso par sev piemērētāko instruktoru. Visi aizmirst, ka apmācība ir smags abpusējs darbs. Nav iespējams ar karoti mutē ielikt zināšanas, ja cilvēks pats to nevēlas.
Tiem, kas nezin - lai regulētu kursantu sūdzību kārtību līgumā ar autoskolu ir iekļauts 2-pakāpju sūdzību pieņemšanas sistēma - vispirms administrācija, tad vadība. Sūdzības aprakstā redzams, ka šī kārtība ir ignorēta, tomēr patiesībā sūdzība tika visos līmeņos noraidīta, kā nepamatota. Beigās to noraidīja arī PTAC.
Bez tam braukšanas progress Presto autoskolā tiek dokumentēts braukšanas nodarbību pieraksta žurnālā, lai varētu izslēgt iespējamās sūdzības līdz minimumam. Tātad izskatot šo sūdzību mēs ļoti labi redzējām, ka apmācības organizēšanai nav kur piesieties. Jāpiebilst, ka ir tāds paradokss, ka dārgāks instruktors sagatavos jūs daudz ātrāk un kopējās apmācības izmaksas bija mazākas. Mūsu kursante izvēlējās braukt ar vidējas klases instruktoru ar vidēju cenu un bija pārsteigta par milzīgo atšķirību apmācības stilā. Katram jāuzņemās šeit sava atbildība.
Uzziņai - šobrīd persona jau kārto autoskolas eksāmenu, nevis kā varētu padomāt, visu pameta.
Комментарии (2)
Autoskola PRESTO sevi pozicionē kā autoskolu nr.1. PAŠU IZVEIDOTĀ mājaslapā AUTOSKOLAS.COM, kura apzināti reģistrēta uz ārvalstu domēna servera, lai nevarētu redzēt domēna īpašnieku.
Jebkurš sevis cienīgs SEO speciālists uzreiz pamanīs saikni starp šīm abām mājaslapā, izmantojot dažādus rīkus ( ahrefs, semrush utml. ).
Autoskolas.com ir ATBALSTA resurss autoskolas PRESTO mājaslapai un tiek izmantot, lai apzināti maldinātu topošos klientus.
Lūdzu neesiet tik naivi un neticiet šim autoskolas.com topam
LieneKarklavaine profils reģistrēts 04.05.2019 ar vienu vienīgu mērķi - tai pašā dienā ierakstīt 7 pilnīgi vienādus, apmelojošus paziņojumus. Mums nav pilnīgi nekādas saprašanas, ko Jūs mēģinat pateikt. Bet viens ir skaidrs, ka darbojaties kāda konkurenta interesēs. Internetā ir ļoti daudz viedokļu un topu, tad kāpēc mums par to būtu jāuzņemas atbildība? Mēs esam internetā populārākā autoskola Latvijā (Facebook, Instagram, Youtube, Google), tāpēc arī nelabvēļu netrūkst. Bet tas ir bijis milzīgs darbs 7 gadu garumā.