www.sudzibas.lv Aborti Par izmainjam likumdoshana

Aborti - Par izmainjam likumdoshana

Gribetu versties pie cilvekiem ar priekshlikumu rakstit priekshlikumu valdibai par izmainjam likumdoshana ar merki noteikt soda meru sievietm, kuras izdara abortu. Pie tam, sodam ir jabut tadam, kaa gadijumaa, kad noziegums tiek padarits vainu pastiprinoshos apstaklos ar ipsahu nezhelibu, jo bernins nevar izradit pretestibu. Vina kermenis, dziva cilveka kermenis, tiek saplosits gabalos: tiek norautas rocinjas, kajinjas no dzive cilveka... Butu mana vara, tadas sievietes augstako soda meru sanemtu bez runam! Un, tas atrunas par to, ka virieshi pamet sievietes, ka naudas var nebut pietiekami berna audzinashanai, neiztur nekadu krititku! Var but, tagad ekonomiskas lejupslides apstaklos iesim slaktet viens otru un tad taisnosimiem ar to, ka nav naudas normalai dzive?? Gulet mazak vajaga ar visiem pec kartas! Tapec ierosinu rakstit valdibai priekshlikumu, vakt parakstus un iesniegt valdibai izskatishanai! Ja mums pashiem nav tadas tiesibas, tad caur kadu organizaciju! Jo, patiesiba tas ir drausmigs noziegums, berns mirst drausmiga naavee... Nedomaju, ja kadam patiktu, ka vinam tiek norautas rokas un kajas...

Kam ir kadi priekshlikumi, kas man piekrit un kam ir kadas idejas, kaa labak paveikt to, rakstat man uz e- pastu. Domasim, ko var izdarit lietas labaa, lai reiz beigtu legalas slekavibas!

J

Комментарии (284)

K Kiaspars 23.01.2009

Abortus nedrīkst taisīt, skaidrs! Toony, kurā tu esi mēnesī jau?

I incis 23.01.2009

Nu ko vēl te piebilst, daži tik daudzus garus "palagus" pierakstījuši, ka zūd vēlme izteikties, arī visus penterus neizlasīsi...

. ....... 23.01.2009

Ja netaisit aboru ja!
Man jau ir žēl bērna, ... bet ja negribas to bernu!!?? Tad iztaisa abortu un daudzam sievietem par sodu iznak ka viņām bērnu vairs bevar but!
Ja piekritu ka valsti japieņem tads likums.., bet
ja sieviete ir izvarota (tfu tfu tfu) un paliek stavokli... vai tad šadā gadījumā arī nedrikst veikt abortu?
Tam gan es nepiekristu...(tad es uskatu ka aboru VAR taisit!)
Bet ta ir katras paša sievietes lemums.. taisit abortu vai nētaisit!
Bet uzlikt naudu lielāku maksāt!!

. ....... 23.01.2009

Un vēl kas!
Labak nogalināt augli.. neka ka piedzimst bērns un nomirst badā!(tfu, tfu tfu) parspļaujos.. bet tā ir

J jana 23.01.2009

Ak dievs, te man liekas garīgi slima cilvēka tēma...kur jūs dzīvojat baznīcā? Svētie...par ko runāt, par abortiem, varbūt labāk kad pilns ar bomžiem un visādiem paklīdeņiem? Ne jau tos abortus taisa aiz patikas, vai kā Jūs te pieminat "nav ko gulēt ar kuru katru". Un tie kas piebalso, Jūs laikam nekad neko tādu nedarītu...paskatieties spogulī, Jūs pat nevarat būt pret sevi atklāti. Ko Jūs darītu, ja atklātos, ka bērniņam būs Dauna sindroms...ar prieku sagaidītu, ko Dievs devis. Vai domātu par ko man tāds sods? Un pēc tam visu atlikušo mūžu mocītu sevi un bērnu, jā jā mocītu - jo tas izmainītu Jūsu dzīvi, Jūs nekad vairs nestrādātu savu darbu, un būtu piesiets savam lolojumam līdz mūža beigām.

M Meitene 23.01.2009

Nepiekrītu!!!Kāpēc tad beigās ir jācieš sievietei???A vīrietis tiks sveikā cauri???Vīrietis ir tikpat vainīgs kā sieviete, varbūt pat vairāk, jo viņi ir tie, kas aizmūk, jo baidās no saistībām.

J Jolanta 26.01.2009

Taisīt vai netaisīt abortu ir katra ziņā. Protams, tas nav labi, ... Bet tās dāmas, kas ir pret aborta taisīšanu, sākumā padzīvojiet tajās ģimenēs, kur bērns nav gribēts, ģimenēs, kurās nav naudas vai ir citi nelabvēlīgi apstākļi. Un tad gudri spriedelējiet par garīgām, morālām lietām un slepkavību. Jā, berns ir dzīvs - bet visu mūžu pakļauts mocībām, ja ne fiziskām, tad morālām. Arī māte ir pakļauta mocībām...Kas tad ir labāk? - iznīcināt augli agrīnajā grūtniecības stadijā vai pakļaut bērnu ciešanām viņa dzīves laikā.
Patiesībā šis jautājums ir tik sarežģīts, tā kā vienīgais risinājums ir aizliegt "kopoties". Un tad, kad cilvēks patiešām grib bērnu, apaugļot sievieti mākslīgi. Nu ko, stulba ideja?? Tikpat stulba, kā aizliegt abortus. Skaidrs.

Nevis aborti ir jāaizliedz, bet dzīves līmenis jāceļ. Ja ģimenes būs sociāli nodrošinātas un pārliecinātas par nākotni, tad arī abortu būs manāmi mazāk. Sākumā tas ir jāpanāk. Bet... :(

B B-Uniq 27.01.2009

Sākt vajag jau ar to ka kamēr bērns nav piedzimis, tas nav bērns, bet gan mātes sastāvdaļa(tik pat labi aizliedzam tattoo un pīrsingus utt) un nav uzskatāms par subjektu, takā tāds parazīts vien sanāk. Un mātei ir visas tiesibas, lai atbrīvotos no tā.

Ja pa tiesi nav ko darīt, ej rakt grāvi, nevis piesārņo internetu ar savām muļķīgajām idejām.

S SiSiDra 27.01.2009

Acīm redzot šo te rakstu uzrakstījis vai nu slims un impotents vīrietis vai tieši tāda pati neauglīga sieviete! Izej ielās un novelc savas rozā brilles. Tieši valdībā mums sēž tādi neiznākuša aborta cilvēki. Tieši tādi deģenerāti, kurus jau pašā saknē vajadzēja nokaut valda Latvijā, taisa nemierus un nesaprot sabiedrības pamatprincipus. Senajā Romā tādus kroplus un nespēcīgus bērnus izsvieda jūrā, kristieši meklējot Jēzu izkāva pilsētas. Ja uz pasaules saradīsies visi šie te negribētie atstumtie cilvēki, kuru mātes un tēvi morāli un fizioloģiski nav nobrieduši kārtīga pilsoņa audzināšanai, tev liekas, ka pasaule būs labāk? Absurds! Aborts - tā ir viena no cilvēka lemt spējām. Pat piedzimstot bērns jūt, bet viņa lemt tiesības sākas no 18. Ātrāk, ja viņa VECĀKI TO GRIB! Ar to es gribu teikt, līdz nosacītam zinātniski daudz apspēlētam vecumam tieši vecākam ir tiesības un pienākums izlemt bērna dzīvību un eksistenci. Es neatbalstu abortus, bet nekad dzīvē neparakstīšu tādus paziņojumus, jo aborts mūsdienās nav slepkavība vai kā nu tur sauc. Tā ir dabiskā atlase, tās ir tiesības bērna radītājam lemt par bērna nākotni, vai bērns ir fiziska vai mehāniska būtne. Tās ir cilvēka tiesības uzņemties vai neuzņemties atbildību. Galu galā būtu jāsāk ar sexisma izskaušanu ikdienā un tad arī varētu sākt runāt par morāli, ticību. Katrs ir bijis jauns, un tikai galīgiem tizleņiem nav nācies saskarties ar romantiskām sajūtām, bet vēlāk ar nožēlu un kauns par paša momenta izjūtu. Varbūt labāk tā vietā, lai cilātu šo jautājumu piedomāsim pie savu bērnu (esošo) un jauniešu audzināšanas un kontroles! Par ko nedomās ne valsts, ne Dievs, bet tikai mēs paši!

T toony 28.01.2009

Kiaspars, ne vīrietim spriest par to vai drīkst taisīt abortus - kad vīrieši varēs paši dzemdēt, tad varēs arī paši lemt. Skatos, ka racionālu cilvēku ir kļuvis vairāk, jo man apnika tā filosofēšana bezjēdzīgā. Un jā, man ir 9. mēnesis - pēc nedēļas būšu mamma. Redz, abortu netaisīju, jo man ir atbilstoši apstākļi bērna audzināšanai, bet gadījumi mēdz būt visādi.

. ... 28.01.2009

Principā nepiekrītu. Un ko darīt, ja piemēram sieviete ir izvarota un viņa to bērnu negrib? Vai veselības problēmas?

Un abortu taisot tas vēl nav pat cilvēks - tikai embrijs. Par bērnu to var saukt kas viņš piedzimst!

H Haha:) 28.01.2009

:)))
Jūs iepazīstaties ar sievieti, kura ir stāvoklī. Vīņai jau ir 8 bērni. Divi no tiem akli, trīs kurli, viens garīgi neattīstīts, bet viņa pati slimo ar sifilisu.
Vai jūs viņai ieteiktu taisīt abortu ?
--------------------------------------------------------------------
Ja jūs ieteicāt sievietei taisīt abortu, tad jūs tikko nogalinājāt Ludvigu van Bēthovenu :))

---------------------------------------------------------------------
Muļķa prastās bābas :)) no otras puses - kasiet vien ārā, kasiet, ja apstākļi grūti - sviediet misenē, žņaudziet, slīciniet... iespējams cilvēces evolūcijas nolūkos tas varētu būt pat ieteicams - jums pēc iespējas mazāk nodot talāk savus gēnus :))

P Pupiņa 29.01.2009

Hei, haha. Tu esi pamodusies? Un kāpēc tu rupji izrunājies? Te tev atkal darbiņš paverās, sāc tik rakstīt. Re, cik šeit daudz reālistu, taisni brīnums, vai ne? Un visi kā viens saskata patieso situāciju. Bet tu gan labāk neatkāpies no saviem principiem. Saņemies, noskaidro kas ir sex, un sāc tik dzemdēt. Ak jā, iepriekš gan padomā ar galvu, un parūpējies par izsargāšanos, ja paveiksies. Tikai atceries, ka neviena kontracepcija nav 100% droša, bet lai tas tevi nebaida. Pat ja tu paliksi stāvoklī, neuztraucies. Tabletes vai spirāle tavam bērnam neko daudz nenodarīs...ja nu vienīgi kādi niecīgi smadzeņu bojājumi, varbūt kāds fizisks defekts, tāds štrunts, vai ne. Un pat nedomā par abortu. Ir jādzemdē. Eu, un vai tu zināji, ka spermotozoīdi ir spējīgi dzīvot līdz pat 48 stundām. Un ja tu piekopsi vis vienkāršāko izsargāšanās metodi- dienu skaitīšanu, lai cik tu būtu pārliecināta par to, ka vēl taču divas dienas līdz tam, kad varu apaugļoties, un nekas taču nevar notikt, atceries, ka mazais astainas drošulis spermotozoīds tavas dzemdes tuvumā sveiks un vesels vēl var sirot divas dienas, līdz tam pavērsies iespēja nonākt tur kur viņš kāro tikt. Ūū, cik nepatīkami, tu to pat nēesi gaidījusi, bet tomēr esi palikusi stāvoklī. Un ko nu? Tev ir pagājuši tikai pāris mēneši kopš pirmajām dzemdībām, un tu nedrīksti palikt stāvoklī. Tev ir iepriekš bijis ķeizargrieziens, un tu kā minimums gadu nedrīksti palikt stāvoklī. Tu iespējams esi vēl ļoti jauna, lai uzņemtos atbildību, vai arī tev šī kļūme ir gadījusies klimaksa laikā. Vai varbūt tu tikko esi sākusi studēt, un šīs grūtniecības dēļ tev no studijām ir jāatsakās, un atjaunot tu mācīšanos nevarēsi, jo materiāli tas nebūs iespējams.( kā zināms, bērns prasa ne tikai fiziskas rūpes, bet arī materiālas.)Un ja nu gadās kļūdīties mīļotā vīrieša izvēlē, un pec grūtniecības iestāšanās viņš tevi vienkārši pasūta d...t. Tu paliec viena!!! Bet nē. Tu taču nēesi viena. Tev ir tava negaidītā, nevēlamā grūtniecība. Bērns, kuram nekad nebūs sava tēva, kuram māte nav tik stipra, lai uzņemtos mazo audzināt viena, bērns, kurš savai mātei visu mūžu atgādinās par jaunības kļūdu. Kāds izaugs šis bērns? Viņš nav gribēts, nav gaidīts, nav mīlēts. Tie bija tikai daži piemēri speciāli haha un pārējiem aborta nīdējiem. Un neskatoties uz šo visu, piebildīšu, ka izjūtu patiesu cieņu to mammu priekšā, kuras tomēr uzņemas vienas audzināt savus bērnus. Tās ir stipras sievietes, kuru priekšā var noliekt galvu...bet, kā zināms, visi nav un nevar būt vienādi. Un, kā jau minēju vienā no saviem iepriekšējiem komentiem, aborts ir rīcība, kuras pamatā ir kaut kāda problēma. Nedomāju, ka sievietes taisa abortus tikai tāpēc vien, ka nav ko darīt.

M meitene 29.01.2009

Uzreiz, kā ieraugu Ievas vai Toony komentāru, saprotu, ka negribās nemaz lasīt!Divas pārgudrās, kuras caurām dienām sēž sūdzību portālā!Man citreiz patīk for fun palasīt un parēkt, a visur priekšā šitās divas!

H Haha:) 29.01.2009

Ieviņa, man ir arī jāstrādā, es nevaru atšķirībā no tevis un Toony atļauties nepārtraukti sēdēt pie interneta, vaktējot, vai kāds ir/ nav uzrakstījis ko jaunu šajā tēmā :)) Es pelnu naudiņu sevis un savu bērnu nodrošināšanai, nevis īdu, ka man kaut ko nedod valsts bērnu dzemdēšanai :)) Kāpēc rupji? Reāli, neslēpjoties aiz vārdiem – kasīt bērnu, ieviņ, izkasīt, saplēst pa gabaliņiem, ievadīt tā ķermenītī audus saēdošu šķidrumu, izmest miskastē (starp citu – izmest misenē negribētos bērnus piedāvāja abortu sludinātājas). Šokējoša realitāte : )) Rupji attiecībā pret jums, jo es domāju, ka tādas pamuļķas, bezatbildīgas un trulas mātītes kā tu & co nav pelnījušas cienīgāku izturēšanos. Pamuļķas, jo pieļauj nevēlamu grūtniecības iestāšanos, bezatbildīgas – jo meklē citus par vainīgiem pie savas grūtniecības, trulas – jo bērnu bezkaislīgi uzskata par embriju, augli, līdz 18 gadiem par bezsmadzeņu radījumu – respektīvi savu īpašumu un lietu, te pat raksta, ka par parazītu (atkal abortu slavinātājas apzīmējums), ko var izmest, nolikt un saplēst pēc savām iegribām.
Reāli domājošas, kas saskata patieso situāciju – haha, nožēlojami radījumi, kam vairs pat sava bērna dzīvība nav svēta, kas meklē iemeslus, bet nedomā par pirmcēloni.
Kaut jūsu abortu reklamēšanas enerģija tiktu novirzīta kam lādzīgākam – kaut vai ekonomikas celšanai valstī, kas taču ir viens no hahaha pamata iemesliem abortiem :)) nē, ieviņa labāk izvēlas ar putām uz lūpām sludināt sātanu (ja Dievu nedrīkstēja pieminēt, vai sātanu drīkst? :)) Vienu gan tu pieminēji pareizi, ka visam pamatā ir kāda problēma – aborta gadījumā tas ir prātiņa trūkums un dvēseles tukšums.
Un ieviņa, man nav jānoskaidro, kas ir sex, bet ja jau tu esi tik pieredzējusi, dodot mājienus, gandrīz katrā man adresētajā komentārā, ka man jāsāk pise*ēties beidzot - padalies :)) un jā, esi droša, iespēja, ka man iestāsies neplānota grūtniecība ir niecīga. Es tiešām domāju par sex sekām. Savukārt, kad būšu droša, ka man vairāk bērnus nevajag, es labāk došu priekšroku sevis sterilizācijas operācijai, nekā nogalināšu savu bērnu. Cita morāle ieviņ, bet kur nu man līdz taviem & co prāta aukstumiem (aukstumiem bez g, ja nu kāds domā, ka tā bija pārrakstīšanās) :)))

K Kiaspars 29.01.2009

Toony, es tevi no sirds apsveicu un novēlu bērnam labu veselību un tev arī>!!!

E Egits 29.01.2009

JūS GLUPāS GOVIS!!!APJēDZAT KāDS IR BēNA KOPšANAS UN PABALSTS āRZEMēS????????? UN KāDS IR šEIT??????????!!!sALīDZINāJāT DIENU AR NAKTI!!!
āRZEMēS BāZīS GALVU KRāSNī, TAD MUMS ARI Tā JāDARA!!!?????????
A B S U R T S!!!

P Pupiņa 29.01.2009

Nē, nē haha. Tu atkal nēesi sapratusi. Es uz visu šo lietu skatos ar mūsdienīgu skatu, kā tev pietrūkst . Tu esi uzgleznojusi skaistu, cēlu gleznu, kur cilvēkiem ir augsta atbildības sajūta, sievietēm svarīgs ir gods, tā sargāšana, augsta morāle visos jautājumos, un galveno kārt jau intīmos. Jā. Tas viss ir pareizi, tā kā tam būtu jābūt. Bet ne mūsdienās. Tu nevari gribēt, lai šā brīža pasaulē valdītu tavi, un varbūt arī mani cēlie uzskati, jo paralēli mums iet ļoti daudz negāciju. Vienā no saviem komentiem tu minēji, ka tu atļāvies izteikties tikai internetā, bet dabā tu tomēr esi pasīvs vērotājs. Tad runā. Paud savu viedokli. Tu to nedari, jo pati labi saproti, ka nav jēgas. Kāpēc es iestājos par abortiem? Tas tomēr ir humānāk, nekā vairot nelaimīgos, kuru mūsdienās tā jau ir daudz. Jā, es arī internetā izlasīju statistiku par abortiem. Protams, tā kristīgā organizācija ir smalki aprakstījusi aborta norisi. To izlasot, jebkuram mati sliesies stāvus, bet kāpēc neviens no šiem publicētājiem nav aprakstījis savu misiju gādājot par pamestiem bērniem vai vientuļām mātēm. Latvijā katru dienu tiek veikti 38 aborti. Tas nozīmē, ka tad ja aborti būtu aizliegti, tie būtu 38 slimi vai nevēlami bērni dienā. Padomā, cik tas ir gadā. Un viņi visi nevienam nebūtu vajadzīgi. Kurš par viņiem rūpētos? Tu, es? Manas dzīves svarīgākā sastāvdaļa ir mana ģimene, un šajā mazajā pasaulē es nepārtraukti gādāju un gādāšu par savu bērnu morāli un izpratni par dzīvi. Tā pat to dari tu. Bet ne tu ne es nevaram aizlāpīt pasauli. Mūsdienās sekss ir ļoti aktuāla tēma. Ja vien sīcis ir baigais hakeris, viņš internetā dabūs gatavu jabkuru porno saitu. Tādā veidā visi ceļi ir vaļā. Bērni, pusaudži to uzskata par normālu parādību, ka uz ekrāna kāds nepārtraukti kniebjās. Kā tev liekas? Ko viņi dara, kad sajūt pirmās seksuālās vēlmes. Pati zini, cik daudz tiek runāts par pusaudžu seksu. Nu nevaram mēs viņiem visiem izstāvēt klāt. Kas cits atliek? Atliek likvidēt sekas. (tas bija tikai vēl viens no piemēriem). Un nav tā mana domāšana auksta(bez g), tā vienkārši ir pakārtota šī brīža sabiedrības dzīves veidam, un ja tu atskatītos vēsturē, ik pa laikam ir bijuši šie bezkaunīgie laiki. Vidus laikus vien ir ko vērts papētīt. Un mūsu laikmets ir ir viens no tiem.

B baisais 29.01.2009

Valsts varētu sponsorēt abortus!Mazāk bērnu, mazāk pabalstu!

T toony 29.01.2009

Kiaspars - paldies par laba vēlējumiem.

Kā jau minēju - filosofiskos palagus pat nedomāju komentēt. Hmm, tikai kur ir izrauts, ka es te sēžu un gaidu jaunumus diskusijā? Iegriežos labākajā gadījumā 1 reizi dienā, jo, jā, man NAV KO DARĪT! Man ir garlaicīgi un šeit ieeju tā teikt for fun. Un ja kādai "meitenei" nepatīk redzēt šeit manu niku, tad lūdzu - nelasi, neskaties. Pie tam, nez kāpēc esmu pamanīta tikai es un Ieva, bet pārējie, kas uzksata, ka nepieciešamība veikt abortu nav nekas krimināls - tos neviens nenosoda. Tauta, ko jūs ārdaties? Tak dariet kā pašiem tīk! Starp citu, degradējušas mātītes un visādas sociālās padibnes abortus netaisa - tas ir dārgi, tad jau labāk saņemt pabalstu. Abortus pārsvarā taisa tie, kas atbildīgi plāno savas ģimenes sastāvu un gadījumi kā palikt stāvoklī ir tik dažādi, bet par to jau te ir runāts. Man prieks, ka 1 sieviete no 100 ir tik ūberatbildīga, ka gan jau ielikusi spirāli + dzer orālo kontracepciju + izmanto prezervatīvu + pārtraukto dzimumaktu mēneša neauglīgajās dienās, tāpēc ir 100% pārliecināta, ka ar viņu nekas nenotiks. Redz, ne visas tik attapīgas. Un pie mūsu tagadējās situācijas Latvijā, kad draud ar to, ka pabalstiem naudas drīz vairs nebūs (Jo Parex forever!), tad kāda var iet runa par bērniem?..

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы