www.220.lv - Zems servisa līmenis
Izcili zems serviss. Preci solīto 4dienu laikā noliktavā Daugavgrīvas ielā nenodrošināja-dienas laikā saņēmu 4versijas,ka ir atnākusi no LT, bet jāizpako, ka loģistika pie vainas un neko nezin,ka jāgaida.Plkst.16 saņēmu info,ka nebūs. Būtu informāciju saņēmusi jau no rīta, kad interējos pirmo reizi, būtu pasūtījumu anulējusi un preci pirkusi citur, bet notika maldināšana visas dienas laikā. Lūdzu individuālu pieeju, visos etapos-gan pie paūtījuma,gan vēlāk teicu,ka man neder citā dienā-, taču saņēmu atteikumu, jo viss notiekot sistēmā un viņi neredzot, kādā statusā ir pasūtījums. Naudu atgriezīs nedēļas laikā,uz e-pasta pieprasījumiem izdarīt to ātrāk vienkārši neatbild.Lietuviešu bizness "rullē", nevienam neiesaku.
Labdien,
Vēlamies atvainoties par Jums sagādātajām neērtībām,
Vai varat lūdzu precizēt Jūsu pasūtījuma numuru, lai varam noskaidrot kur radās aizkavēšanās un rast risinajumu?
Labdien,
pasūtījuma 4536606. Lūdzu nekavējoties atgriezt iemaksāto naudu.
Комментарии (2)
Tas pats variants,sodien sanemu lietotu preci pabriesmiga stavokli,kategoriski atsakas pienemt atpakal.Krapnieku kantoris..Nekad nemaksajiet,pirms prece nau izpakota un apskatita.Iesakiet to visiem pazistamiem,lai cilveki neiekrit uz so krapnieku kantori.
Labdien, Aigarins!
Visu pirms paldies par Jūsu pausto informāciju pie 6 sūdzību komentāriem, arī pie 2014. gada un 2015. gada sūdzībām.
Vēlamies informēt, ka interneta veikala prioritāte ir klientu apkalpošana un nemitīga tās uzlabošana.
Ja rodas nepatīkamas situācijas, interneta veikals vienmēr ir gatavs tās risināt.
Tāpat, ja apkalpojot Jūs ir gadījusies kāda situācija,
kas Jums liek domāt par to, ka apkalpošana nav kvalitatīva, lūgums informēt mūs uz ieteikumi@220.lv,
jo bez papildus info, nevaram objektīvi spierst par sūdzības pamatotību.