www.220.lv - visas preces
neiesaku sūtīt no šī i-veikala. vienmēr un 100% visādas problēmas, lai saņemtu preci vai saņemot, piemēram, batutu, iedod mazāku, tad vēl jāiet strīdēties, ka nav īstais utt..:) plus vēl tas, ka nekad nesakrīt termiņi, kad saka prece bus. tā kā nevar galīgi rēķināties ar šo kompāniju. un vēl tie darbinieki, kkādi neapmierināti ar dzīvi
Комментарии (3)
Sveicināti, vai jūs nevarētu, lūdzu, nosaukt pasūtījumu numurus, lai mēs varētu izskatīt, kas tieši ir bijušas par problēmām, jo daram visu, lai klients saņemtu preci laikā un bez kļūdām. Tāpēc, vēlamies izskatīt šo situāciju tā kārtīgāk :)
Pasūtiju telefonu 220.lv, atsūtija telefonu kas neder mūsu reģionam (telefons nav lietojams). Veikals telefonu paņēma atpakaļ, bet naudu solija pārskaitīt. Jau divus mēnešus nav ne naudas ne telefona.
Labvakar, Andža! Lūdzu precizējiet un atsūtiet mums Jūsu pasūtījuma nr. vai arī e-pastu/mobilo nr., ar kuru veikt pasūtījums, lai varam pārbaudīt, kāpēc neesat saņēmis naudu! Pēc noteikumiem, ko paredz atteikuma tiesību punkts 4. http://220.lv/lv/t/atteikuma-tiesibas
220.lv ir pienākums 10 dienu laikā izskatīt atteikuma parasījumu un atmaksāt Pircējam no tā saņemtos maksājumus ne vēlāk kā 30 dienu laikā no atteikuma veidlapas nosūtīšanas.
Ļoti gaidīsim no ziņu - sūtiet to uz [email protected] un iepriekš jau atvainojamies!