www.220.lv - Vēlos atgūt telefonu!
Iesakiet, ko darīt!?
Vēlos tikt klāt savam telefonam, bet nevaru! Aizbraukt nevaru, zvanīju jau trīs reizes, lai atsūta man ar kurjeru, bet neviens neko nezinot! Kā tas var būt! Telefons cik man bija zināms visu laiku atradās pie viņiem, kamēr PTAC izskatīja un gaidīja atbildi no viņiem - ko viņi tā arī nesniedza!
ESMU TIK ĻOTI DUSMĪGA! Ar kā palīdzību man cīnīties!?
Комментарии (21)
Iesaku vērsties Valsts Policijā ar iesniegumu!
ha ha lol... :D iepriekš mētājies ar tādiem vardiem ka tev ir jurists, aizies liidz tiesai... tev uzmanīgi seko arī PTAC.. un beigu beigās tu prasi pēc palīdzības sudzibas.lv ????
Iesaisti medijus–TV.
Beisbolzzz! Tu acīmredzot arī esi tikpat neizglītots!
Tiesu, kas arī aizņems laiku. Citādi sēdi un gaidi.
Paldies visiem par komentāriem. Ja ir radusies kāda problēmsituācija, mēs esam ieinteresēti to atrisināt, lai iepirkšanās pie mums būtu ērta un patīkama. Šeit pārsvarā ir tikai negatīvi komentāri, bet mūsu klientu lokā ir arī daudz apmierināti klienti, kuri savus viedokli par mums ir izteikuši mūsu mājaslapā sadaļā atsauksmes :http://220.lv/lv/atsauksmes
vispār šeit ir sūdzību portāls nevis atsauksmju grāmata gastranomā ! Un tas ka Jūsu mājas lapā ir pozītīvas atsaukmes mēs visi labi zinām kas un kā viņas ieliek lai savu kaktu kantori reklamētu ! Nav dūmu bez uguns attiecībā uz cūcībām ko regulāri veicat pret klientiem un tāpēc slava Jums iet pa priekšu un vēlēšanās iepirkties kakti bodē zūd !
Labdien, Skaidri!
Interneta veikals 220.lv nekad neraksta par sevi pozitīvas atsauksmes, mēs vienmēr izvietojam tikai reālas atsauksmes, jo par tām priecājāmies, tāpat kā ikvienu sūdzību risinam.
Ja Jums Skaidri - ir konkrēts pasūtījums, kura izpildes brīdī ir bijusi problēma - informējiet par to. Ja tie, kas sūdzās nevēlas izpaust to, mums jāuzskata, ka sūdzības ir nepamatotas, jo pēdējo mēnešu laikā saņem daudz negatīva par to, kas reāli nav.
Ar cieņu
Interneta veikals 220.lv
:D Super.. Nekas nav mainījies.. :D
Tekstus būtu vismaz jaunus izgudrojuši :D
Labdien, Santucs! Mēs esam atvērti visu problēmsituāciju risināšanai, taču bez informācijas par Jūsu pasūtījuma nr., mēs nevaram identificēt ne klientu, ne tā pasūtījumu.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Paldies! Esam ar Jums komunicējuši jau diezgan, un viss, kā parasti, bija bezjēdzīgi.
Labdien, Santucs!
Mēs Jums vairākkārtīgi šeit esam jautājuši pēc Jūsu kontaktiem, vai vismaz pasūtījuma nr. Kāpēc nevēlaties to sniegt. Ja nevēlaties sniegt informāciju - mums nekas neatliek kā Jūsu sūdzību uztvert kā nepamatotu. Jo Ja klientam ir problēma, viņš dod mums ziņas, bet Jūs informāciju nesniedzam.
Aicinām Jums sniegt info, lai varētu atrisināt šo lietu, ja tā tiešām pastāv. Jo papildus info Jūs šeit nevarat sniegt jau no augusta.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Sen jau esam visu iztirzājuši. Man nepatīkami ar Jums komunicēt, neko jaunu no Jums nesagaidīsi!
Labdien, Santucs! Lūgums pārvariet sevi un atsūtiet savu pasūtījuma nr., pretējā gadījumā Jūsu sūdzība, bez reāliem faktiem un pasūtījuma nr. ir nepamatota.
Ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Tad sēdiet un pārlasiet VISU!
Nepamatota sūdzība.. raudāt vai smieties- pat nevaru izvēlēties :D
Vispār jau ir dīvaina tā sūdzības autore! Ja jau būtu problēma, tad kādi sarežģījumi iedot to prasīto Pasūtījuma numuru, lai tas "laimīgais" veikala pārstāvis var iekomunicēt pa tēmu?
Šeit patiešām drīzāk izskatās kā tukši santucs murgi, nekas vairāk!
Labdien, Santucs!
Mēs vēlamies Jūs mudināt, lūgums norādiet savu pasūtījuma nr., kuru gaidam kopš augusta.
Jo bez pasūtījuma nr. mēs nevaram Jums palīdzēt, un Jūsu sūdzību uzskatam nepamatotu.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Man tads jautajums - kur var ierakstit atsauksmes 220.lv internetveikala majas lapa - tas jau vini tur pasi raksta, tur nav nekadas norades kur varetu atstat atsauksmes. MELU BANDA 220.lv
Ļoti neapmierināta ar 220.lv
Sveiki