www.220.lv - Tie laimīgi, kuri nekad nepasūta preci interneta veikalā 220.lv
Cik labi, ka man netika piegādāta pasūtītā prece interneta no veikala 220.lv! Pirma mirkļa biju aizkaitināta, ka interneta veikala 220.lv operatoru, klientu apkalpošanas un kurjera neizdarības dēļ, man netika piegādāts pasūtītais mobilais telefons. Tomēr tagad palasot sūdzības- varu būt LAIMĪGA, ka tagad esmu atbrīvota no tām nejēdzībām, kas notiek ar precēm, garantijām un pārējām lietām šajā 220.lv interneta veikalā.
Комментарии (8)
Es nekad tur neesmu iepircies.Ja esi laimīga, tad jau labais, visu gadu jābūt laimīgai :)
bet cik vel uzkjersies...ne visi lasa Sudzibas.lv
Tas gan.Būs jāmēģina kādreiz, varbūt uzķeršos.
Labdien, Dzintra. Lūdzu, atsūtiet sava pasūtījuma nr. uz e-pastu [email protected], lai mēs varētu noskaidrot kāpēc radās problēma ar pasūtījuma izpildi.
Nekad arī neiesaku pasūtīt 220.lv
Mums vispar anuleja lizingu bez iemesla! Pasutijam preces Lateko lizinga, pec 2 nedelam atnaca iszinja no kurjera ka prece tiks piegadata 1-2 darbadienas, beigas pagaja vairak kaa nedela, kurjers nebija zvanijis. Uzzvanijam uz 220 veikalu kur mums pazino ka musu prece ir anuleta un izpardota citiem, jo esam atteikusies no taas. Bet kaa mes varejam atteikties ja kurjers nezvanija? Ari uz epastiem neatbildeja, tika teikts ka atbilde bus 1-2 dienu laika, nu jau 5 diena iet un atbildes nav!
Ja ir anulets lizings kapec majaslapa ir 220.lv naudinja ieskaitita? Kapec Uzradas ka prece ir atdota? Un vakar uz epastu atnaca preces instrukcija, un pateiciba par sadarbibu. Neko jamekle citur lizings bus, vienkarsi laika zaudesana.
Ir pasutīts matracis, gaidīju 2 mēnešus kopumā, katru nedēļu baroja, ka būšot norādītajā dienā! Atnāca saplēstā iepakojumā netīrs un pēc izmēriem nekorekts! Sazinajos ar tiem un mēģināja iestāstīt, ka esmu pati vainīga, ka pasūtīju tieši to matraci un pati bez maz vai pāršuvu to :D
Krāpnieki