www.220.lv - Smaržas
Es pirmo reizi pasūtīju no šīs lapas smaržas un apavu plauktu un šodien pienāca (priecē, ka laicīgi, bet runa neiet par to):
1) Apavu plaukts izskatās nedaudz savādāk, kā bildē mājaslapā. Es vēl neesmu salikusi, bet kad salikšu tad protams varēs secināt, kas un kā un došu par to ziņu. Bet apskatījos detaļas kas bija bik savādāk.
2) Runājot par smaržām. Es biju veikalā noskatījusies Lanvin marry me smaržas, riktīgi iepatikās un izdomāju uz svētkiem sev nopirkt. Atvēru paciņu un jāā.. pilnīgs lētākais tualetes ūdens pietam atšķaidīts.. pēc dažām min smaržas vairs nav necik un vsp nesmaržo kādas ir oriģinālās. Man draudzenei tādas pašas un pat salīdzinājām. Esmu šokā!
Uzreiz pazvanīju viņiem. Pateica, ka menedžeris man uzzvanīs par šo lietu.
Nu lūk, tagad gaidu, ko viņi teiks un kā rīkosies. Tā nevar, man nav ko teikt un ceru, ka situācija tiks izlabota. Un pietam nemaksāja baigi lēti.
Pirmo reizi mūžā par ko rakstu sūdzību, jo tiešām esmu apbēdināta un šokēta!
Ziņošu turpmāk ja kas būs mainījies.
Комментарии (17)
Un jā plaukts arī apbrīnojams. 2 stundas mēģinu salikt un visi stieņi krīt ārā! Super! Rokas tik sāp !
vari negaidīt, neviens ne atzvanīs ne atrakstīs, varēsi Jauno gadu sagaidīt ar atšķaidītu gurķūdeni ! Tūlīt te parādīšies šī kaktu kantora skribelētāja kas pieprasīs pasūtījuma nr. un mēginās kārtējo reizi pārliecināt, ka viņu krāpnieku kantoris ir tas labākais un visas šeit rakstītās sūdzības par viņu cūcībām ir izdomājums !
Labdien!
Diemžēl, bez informācijas par pasūtījumu nav iespējams pārbaudīt informāciju un sniegt informāciju par Jūsu sūdzību.
Lūdzam Jūsu obligāti atsūtīt savu pasūtījuma nr. vai arī pilnu vārdu/ uzvārdu vai arī e-pastu uz kuru tika veikt pasūtījums, lai mēs varētu pārbaudīt konkrēto pasūtījumu. Informāciju variet ierakstie šeit vai sūtīt uz [email protected].
Ar cieņu,
Interneta veikalis 220.lv
Jau biju zvanījusi jums 220.lv un pateica, ka menedžeris atzvanīs un 2 dienas dienas gaidīju, kad tā arī neatzvanīja.
Šodien biju uz 220.lv kantori un jā protams, ka naudu neatgriezīs, jo atvērts iepakojums. Protams, ka atvērts, jo kā varēju pārbaudīt, ka tās ir smaržas kuras tiešām pasūtīju. Salīdzināju ar draudzenes šīm pašām un protams, ka neatbilst. Un šodien man maigi sakot pasūtīja. Forši uz Zsvētkiem dāvana uzdavināt tāpat 34eur . Esmu ļoti vīlusies! Tādus kantorus jāver ciet!! Krāpnieki pilnīgākie un attieksme šausmīga arī.
es tieši gribēju rakstīt, ka vari negaidīt, ka 220.lv tev atzvanīs, ne "menedžeri", ne operatores, gandrīz nekad un nevienam neatzvana, pats pasūtīji, pats tagad mocies un zvanies viņiem, tāda tā politika! bet negribēju, lai viņi te ienāk un pamana, un piezvana, un tēlo, ka baigi rūp un ineteresē, bet tieši notika, tas ko domāju, ka viņi neatzvanīs un neliksies par KLIENTU ne ziņas.
tev ieteiktu palasīt citas sūdzības, uzreiz bilde kļūs skaidra un vēl brīdināt visus savus radus, draugus un pat ienaidniekus :D:D:D:D
Nu nu, 220.lv tagad atkal konkurenti uzdarbojās? taisa bezmaksas reklāmu? jja jau tik labas, un jums tā patīk, tad jau tiešām jāapsver mājaslapas izveida speciāli sūdzībām par jums!!! :):):):):)
ko jūs visu laiku sakat, ka bez pasūtījuma numura sūdzība ir nepamatota :D tagad arī nepamatota? hahahahahan kāpēc jūs esat tik nožēlojami, kapēc, , kapēc, kapēc!!!
visas sūdzibas ir vairāk kā pamatotas, un beidziet jau melot potenciālajam klientam, ka jūs esat UZTICAMI, ja jūs TĀDI NEESAT!!!
neesu nekāds konkurents, bet šogad piekrāptā kliente, kura turpinās apstiprināt visas sūdzības, un brīdināt, kas jūs esat par KANTORI!!! kā patīk, ka jūsu prestižo internetmiskasti VISI sauc par kantori????
Labdien, Simona!
Lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr. ar info, kas ir šeit nevaram Jūsu pasūtijumu identificēt.
Papildus:
Ja Jums ir pretenzijas pret iegādato preci ikvienam klientam ir 14 dienu atgriešanas tiesības.
Par smaržām - interneta veikals 220.lv pārdod tikai oriģinalās smaržas, parfīmus, tualetes ūdeņus. Jūsu iegādātā Lanvin marry me - ir parfimērijas ūdenis - to noturība ir sākot no pārsis stundām līdz pat 2 diennaktīm . Lai parfimērijas ūdens būtu ilgāk noturīgs to jālieto aiz auss, delnas locītavas, uz kakla, elkoņa locītavā, tās ir ķermeņa vietas, kas vairāk akcentē aromātu un nodrošina tā ilgaku noturību.
Tāpat aromāti atšķiras, uz katra cilvēka ādas. Katram smaržas smaržo savādāk. lai arī lietojot vienas smaržas, tās var smaržot pilnīgi savādāk.
Katrā gadījumā, ja Jums iepakojums nav bojāts, Jūs to arī varat atgriezt. Jums jāgriežas interneta veikala 220.lv garantijas servisa centrā, Ģertrūdes ielā 94a.
Labdien, Līga!
Tā kā nevarējāt laikus iedot mums pasūtījuma nr, mēs uzskatijām Jūsu sūdzību par nepamatotu, jo pēdejā laikā ļoti daudzi raktsa sūdzības bez pamatojuma.
Lai izbēgtu šādas nevieklas situācijas, aicinam klientus pēc iespējas ātrāk vai jau uzreiz rakstot sūdzību minēt pasūtījuma nr.
Atvainojamies un kā jau vakar minējām trūkstošā pasūtījuma daļa, netika reģistrēta piegādes sistēmā. Kļūda ir labota un prece atkārtoti vakar izsūtīta. Gaidiet šodien piegādi. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Если Руки из жопы, полку не сложешь! Давай 100 евро я сложу и всё сойдётся.
Ха, руки из жопы то у многих!А вот мозгов нет, то беда по серьезнее, покупать духи в интернете и верить, что они оригинал.Повезло еще, что не вода из крана, хотя наши славные интернет магазины скоро и такое придумают, как вам идея?
Просто смех, как лохов много по миру.
220.lv es šodien biju atgriezt preci un uzrakstīju atgriešanas veidlapu un man pateica, ka nav jēgas, jo pēc dažām dienām paziņos slēgumu to pašu, ka naudu neatgriezīs un preci varu savākt. Un šis te tualetes ūdens pēc 15 min vairs nesmaržo.
Tad teicu, ka savākšu un došos uz ptac un teica, lai eju un saplēsa lapas, jo tāpat neko nedabūšu . Un jā man nekas nav bojāts tikai atvērts uzpūsts un tā arī stāv.
Man neinteresē jūsu gudrie komentāri. Gudrīši atradušies nu un? Ko tagad darīt. Wow. Cik mēs visi lohi, tik nez kāpēc sabiedrība tādu veido.
Varat iet citur savus komentārus iebāzt. Katram dzīvē gadās ar visu ko saskarties, tāpēc atrisināt vēlos nevis klausīties par to, kā sanācis un ka dēļ tā cilvēks ir stulbs. Neko nezinot dir*.
Ir jākāpj uz grābekļiem, nākamreiz vismaz tā nenotiks.
Palasīju sūdzības par 220.lv interneta veikalu un izskatās ka visas šīs sūdzības ir izdomājums, jo reāli neviens nepievieno pirkuma numuru utt..
Katrā sūdzībā redzas ka komentē vieni un tie paši cilvēki un rakstīšanas stils ir ļoti līdzīgs..
Pats esmu iepircies vairākas reizes 220.lv interneta veikalā un ne reizi nav bijusi kāda problēma.
Ieteiktu 220.lv griezties policijā, lai pārbauda ip adreses, no kurām komentēts un lai ņem šos pie dziesmas, par nepamatotu uzņēmuma apmelnošanu!!
@ Andzhiks
Jā. Un kas būtu tu? 220 sarunu operātors?
Esmu vnk klients, vnk izteicu savas domas, thats all
@ Linda
Tas laba ideja, ka tas ir 220.lv darbinieks :D būtu smieklīgi, ja tā pati policija paskatītos, no kuras IP rakstīts ir tas komentārs, un ja tas kāds izrādītos uzņēmuma darbinieks, varētu sākt tiesvedību par draudēšānu!
Kkāds Andzhiks, netīšām iegāja sudzibas.lv un sāka lasīt sūdzības, un pat speciāli vakar piereģistrējās, lai uzrakstītu labu atsauksmi 220.lv???? :D 220.lv laikam ķērušies pie pēdējiem salmiņiem
tas rakstu stils arī tāds kā tiem, kas atbild sūdzībām :D
Liiga Dzheina >
Iekš sudzibas.lv es ienācu apskatīties vai nav sūdzību par uzņemumu kurā taisos gāzes iekārtu mašīnai likt un pamanīju galvenajā lapā ka 220.lv interneta veikals figurē, likās interesanti ko raksta, jo pats esmu vairākas reizes iepircies tur un lasot to visu, man acīs iemetās ka tās sūdzības ir "bull šits", ka 1 vai 2 ciliņi, saraksta visādus sviestus katrā 220.lv sūdzībā..
kā var acīs iemesties kaut kas vispār???
nu redzi, tie kuri ir tikuši apkrāpti, priecājies, ka tu tāds neesi, ir ļoti neapmierināti cilvēki, negribu zināt, cik daudziem cilvēkiem, dēļ 220.lv vēlmes izkrāpt naudu par neesošām lietām, visu laiku atliekot piegādes termiņus, un vēl naudu neatskaitot laicīgi, ir nācies skriet pa veikaliem pēdējā dienā dēļ dāvanām, jo viņi jau sen pasūtīja preces, un bija gatavi, ka visu forši piegādās.
Tas kkā dīvaini, ka tu ienāc un uzreiz sāc draudēt ar policiju un IP adrešu pārbaudīšanu, kaut gan nezini, vai visas sūdzības ir patiesas UN UZREIZ SAUC PAR NOMELNOŠANU, un komentārus, DRĪKST RAKSTĪT VISI, un tā nav sūdzība, piem. mani komentāri ir apstiprinājums sūdzībām, un es vienkārši komentēju situāciju, nepatiesi nevienu nenomelnoju, jo nav jēgas. ja 220.lv mani būtu apkalpojuši tā, kā es viņiem teicu, kā klients būtu jaapkalpo, es te nebūtu, bet izskatās, ka viņi vēljoprojām apkrāpj cilvēkus, neatzvana viņiem, liek kaut kādas mistiskās atlaides lietām, kuras jau maksā bez atlaides tik pat utt. tie veidi, kā apčakarēt, viņiem ir neskaitāmi.
ķipa cilvēkiem nav ko darīt, kā pirms Ziemassvētkiem nākt šeit un rakstīt kaut kādas JŪSUPRĀT "NEPAMATOTAS" sūdzības, nē, cilvēki ir tikk PISSED OFF, ka viņiem nepiegādāja dāvanas, ar kurām viņi bija rēķinājušies vai neatgrieza LAICĪGI naudu par dāvanām, kuras viņi tā arī neatsūtīja, kaut gan pie precēm bija zīmīte, ka prece ir noliktavā. tāpēc viņi nāk šeit, un dara visiem zināmu, ka viņi VĒLJOPROJĀM čakarē savus klientus.
es teicu pašiem 220.lv, ka turpināšu rakstīt šos komentārus, kamēr viņi tā apkalpos klientus, paši viņi ar savu attieksmi sev "uzražo" šādus klientus, paši vainīgi, kā jau teicu arī viņiem, viņi šoreiz apčakarēja WRONG PERSON:D
Liiga Dzheina >
Nu ja tie cilvēki ir apkrāpti, tad tiešam nav labi.. Bet kapēc tad neliek kautvai pirkuma num, lai zinātu, ka tas nav izdomajums, konkurentu nomelnošanas akcija utt
Lai nu kā, ļoti ceru ka viss būs ok un nokārtosies viss un visi saņems dāvanas uz ziemīšiem..