www.sudzibas.lv 220.lv Slikta apkalpošana un komunikācija ar klientiem.

www.220.lv - Slikta apkalpošana un komunikācija ar klientiem.

Nekad neiesaku iepirkties www.220.lv . 30.07.14 pasūtīju divu veidu smaržas, pēc dienas saņēmu e-pastu un sms kad nedēļas laikā prece tiks piegādāta, pagāja 6 dienas un zvana kurjers kad prece būs šodien. Pienāk vakars, kurjers atved smaržas, samaksāju, ieeju mājā izpakoju un saprotu kad atvesta tikai daļa, bet NAUDU PROTAMS IEKASĒJA PAR VISU PIRKUMU. Es uzreiz zvanu uz klientu apkalpošanas tālruni, paceļ meitene, izstāstu kas par problēmu man pasaka kad nākošā dienā ar manīm sazināsies, lai varētu atrisināt radušos problēmu. Pagāda 3 dienas, nav ne ziņu ne zvana no www.220.lv nu ko es rakstu e-pastastu kur manas smaržas, klusums neviens neatbild. Paiet diena, tāpat nav atbildes kas notiek ar manu pirkmu, paiet vel pāris dienas un es zvanu viņiem, neko sarunāt nevar, tik saka kad atzvanīs, un viss kā roboti strādā, pat atvainoties neprot klientam, vismaz pateiktu atvainojiet par mūsu kļūdu, noskaidrosim kur radusies problēma un mēs ar Jums sazināsimies, vismaz izdevās sarunāt kad 24 stundu laikā ar manīm sazināsies. Pienāk nākošās dienas vakar zvans no 220.lv - laipna meitene izstāsta kad smaržu nav uz vietas un tāpēc nav piegādātas, mans jautājums bija kāpēc uzreiz nepateicāt kad nav smaržu, nebūtu viņas ņēmis, bet redz naudu iekasē par visu pirkumu, nekas kad tikai daļa atvest - protams uz šo jautājumu atbildi nesaņēmu, kāpēc jāiekasē nauda par nepiegādātu preci. Meitene apsolas atmaksāt man naudu nedēļas laikā, lai es tikai aizsūtu savu konta numuru un par kuru pasūtījumu jāātmaksā nauda. vakarā nosūtu viņiem visu nepieciešamo informāciju - un kas atkal, klusums atbildes nekādas. Paiet solīta nedēļa kad naudu saņemšu, bet saņemu e-pastu kad gaidat tuvāko dienu laikā man piegādās smaržas, kuras vajadzēja atvest pirms, 3 nedēļām. Man tās smaržas nav vajadzīgas vairs bet viņi to nesaprot. Es kā klients gaidīju kad man vismaz atvainosies par savu kļūdu, bet diemžēl no viņu puses atvainošanos sagaidīju tikai pēc 3 e-pasta kad pats uzakstīju vai klientam nav jāatvainojas par šādām neērtībām kādas man viņi ir radījuši. Neiesaku iepirkties pie viņiem, reāli krāpj cilvēkus, viņiem galvenais iekasēt naudu a klients gan jau sagaidīs mēnesi vai divus, a varbūt vispār aizmirsīs un nebūs nekas japiegādā. Tā ir kad ar klientiemneveido komunikāciju un sūta tikai e-pastus un sms, roboti paliek roboti. Īsts CŪKU kantoris, ne velti viņiem SIA nosaukums atbils tam vardam - SIA Pigu Latvia.

K

Комментарии (1)

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 05.09.2014

Labdien, Klients. Katru dienu mūsu interneta veikalā iepērkas liels skaits klientu, un protams var rasties situācijas, ka klients var būt neapmierināts ar sniegto servisu vai iegādāto preci. Esam ieinteresēti šādas situācijas atrisināt, lai mūsu klienti būtu vienmēr apmierināti ar mūsu sniegto servisu un iegādātajām precēm. Lai noskaidrotu sīkāku informāciju par Jūsu pasūtījumu, lūdzu, atsūtiet mums e-pastu uz [email protected] norādot pasūtījuma nr., lai varam noskaidrot, kāpēc radusies problēma tik ilgi tika risināta.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы