www.220.lv - Rupja attieksme pret klientu
Nedēļu atpakaļ šajā interenetveikalā iegādājos peldkostīmu. Mājās konstatēju, ka gribētu preci lielāka izmēra. Vispirms sazinājos ar veikalu telefoniski, kad man tika paskaidrots, ka, lai apmainītu preci, vispirms ir jāveic preces atgriešana, un man tiks atgriezta nauda, vēlāk drīkstēšu veikt jaunu pasūtījumu. Rakstīju arī e-pasta pieprasījumu, kurā paskaidroju situāciju ar peldkostīmu. Uz to arī saņēmu atbildi, ka ir iespējams apmainīt jebkuru preci nebojātu utt. 14 dienu laikā. Kad ierados 220.lv birojā, lai šo preci atgrieztu, sapratu, ka klients, kurš atnācis, lai atgrieztu preci, uzeiz pārtop par 220.lv ienaidnieku, jo klientu apkalpošanas speciāliste, uzrez sāka mani uzrunāt rupjā tonī, pateica, ka preci atpaķal nepieņems, argumentējot to tā, ka apakšveļu un peldkostīmus atpakaļ nepieņem. Uz jautājumu, kāpēc man e-pastā un telefoniski tika sniegta pavisam savādāka informācija, sadzirdēju šādām iestādēm raksturīgu atbildi 'es nezinu kas un kad jums šo ir teicis un rakstījis'. Skaidrs, ka 220.lv preci pasūtīju pirmo un pēdējo reizi, arī kolēģus un draugus brīdināšu par šādu iespējamo attieksmi no viņu puses.
Es novēlētu šai organižacijai iemācīt darbiniekus uzņemties atbildību par to, kādu informāciju viņi sniedz telefoniski un e-pastā, nevis uzreiz atbildēt 'es neko nezinu'. Ka arī gadījumos, kad klientam, pēc viņu domām, nav taisnība, arī tad mācēt izturēties pieklājīgi un ar cieņu.
Комментарии (2)
nu, ja Tu varēji pacelt un aiznest savu resno dirsu uz viņu biroju, tad varēji arī iepriekš aiziet uz veikalu, iestūķēt savu pakaļu jebkurā uz vietas esošajā peldkostīmā un nebūtu tagad jāstaigā plikai pa pludmali !
Мария, обычно бельё и купальники не принимают.И это описывают в "правилах возврата".Только странно, что на эмейл и по телефону Вам отвечали другое.