www.220.lv - Preču pasūtīšana-piegāde.
Skumji taču pirmo un pēdējo reizi iepērkos internetveikalā www.220.lv un nevienam arī neiesaku iepirkties šaja veikalā. 24.11.2013. uztaisīju pasūtījumu vēlējos šajā veikalā iegādāties Rullo žalūzijas paldies dievam izvēlējos samaksu skaidrā naudā nevis ar pārskaitījumu. Saņēmu apstiprinājumu, ka pasūtījums ir pieņemts un 2-3 stundu laikā ar mani sazināsies klientu apkalpošanas speciālists taču nekā neviens no veikala man nedomāja par pazvanīt. 25.11.2013. saņēmu apstiprinājumu, ka pasūtījumam sākta izpildīšana un ka preci varēšu saņemt 3-4 darba dienu laikā t.i. līdz 29.11.2013. ieskaitot. Taču tā arī zvanu no kurjera nesagaidīju. Zvanu uz 220.lv un prasu kur ir mans pasūtījums, kur man atbild ka līdz plkst. 12.00 mēs noskaidrosim un Jums atzvanīsim, tā arī neviens neatzvanīja. Zvanu atkal un jautāju kur ir pasūtījums, taču saņemu atbildi, ka preci Jūs šodien 29.11.2013. nesaņemsiet, jo viņa vēl nav mūsu noliktavā. Kā prece būs mūsu noliktavā tā ar jums sazināsimies. Ar mani sazinās kāds no veikala 220.lv un saka, ka pasūtījums būs gatavs līdz 03.12.2013. gaidiet kurjera zvanu! Taču atkal nekā 03.12.2013. saņemu atkal epastu, ka prece ir nodota kurjeram un preci saņemšu 1-2 darba dienu laikā.
Pašlaik šaubos par to vai vispār saņemšu savu pasūtījumu, jo nu jau gaidu 7 darba dienas un no mana pasūtījuma nav ne ziņas!
Neiesaku nevienam neko iegādāties šajā veikalā. Pirmo reizi saskaros ar tik sliktu klientu apkalpošanu!
Комментарии (3)
220. lv ir labs kantoris. Visas pirktās preces strādā kā kamenīte. Ja gribi žalūzijas, ej uz Depo un pērc.
Manā pilsētā veikals Depo nav. Un kāpēc gan es nevaru sūtīt no internetveikala, ja viņi piedāvā piegādi uz mājām 3-4 darba dienu laikā?
Vislabākais kantoris ir internetveikalam xnet.lv
Labdien! rupucitis101, vai Jūs varētu, lūdzu, atsūtīt uz [email protected] savu vārdu, uzvārdu, e-pastu un telefona numuru, kurus norādījāt, kad veicāt pasūtījumu, lai mēs varētu izskatīt, kāda bija problēma un to atrisināt, lai tādas vairs neatkārtotos.